ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های شخص ثالث توییتر به تعویق افتاد

چندی پیش توییتر اعلام کرد که از تاریخ 19 ژوئن امسال دسترسی کلیه سرویس های استریمینگ شخص ثالث به این شبکه اجتماعی را قطع می کند. با اعلام این خبر، بسیاری از کلاینت های شخص ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۵

چندی پیش توییتر اعلام کرد که از تاریخ 19 ژوئن امسال دسترسی کلیه سرویس های استریمینگ شخص ثالث به این شبکه اجتماعی را قطع می کند. با اعلام این خبر، بسیاری از کلاینت های شخص ثالث پرطرفدار مثل Tweetbot، Twitterrific، Talon و Tweetings به کاربران خود بابت از دست رفتن قابلیت هایی مثل نوتیفیکیشن های آنی و رفرش خودکار تایملاین هشدار دادند.

اما به نظر می رسد که تصمیم توییتر برای قطع پشتیبانی از کلاینت های شخص ثالث، به تعویق افتاده و به این زودی ها عملی نخواهد شد. تیم توییتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که این قطع پشتیبانی تنها در شرایطی انجام می گیرد که توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث فرصت کافی برای آمادگی جهت مهاجرت به API جدید این شبکه اجتماعی را یافته باشند.

این API جدید فعلا در مرحله بتاست و نام Account Activity API برایش در نظر گرفته شده، اما هنوز مشخص نیست که آیا با مهاجرت توسعه دهندگان به آن، همچنان اپ های شخص ثالث می توانند امکانات استریمینگ قبلی را به کاربران خود ارائه کنند یا خیر.

توییتر هنوز دقیقا اعلام نکرده که این قطع پشتیبانی را تا چه زمان به تعویق انداخته، اما همین که توسعه دهندگان برای مهاجرت به API جدید مهلت بیشتری دریافت کرده اند مطمئنا خبر خوشحال کننده ای برای آنان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی