ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در نمونه اولیه موبایل Doogee Mix4 [تماشا کنید]

شرکت های بسیاری تاکنون تلاش کرده اند موبایل هایی با نمایشگرهای بدون حاشیه بسازند؛ با این حال به نظر می رسد کمپانی Doogee در این زمینه چند مرحله جلوتر از سایر رقبا است. به تازگی یکی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

شرکت های بسیاری تاکنون تلاش کرده اند موبایل هایی با نمایشگرهای بدون حاشیه بسازند؛ با این حال به نظر می رسد کمپانی Doogee در این زمینه چند مرحله جلوتر از سایر رقبا است.

به تازگی یکی از کاربران یوتیوب ویدیویی از نگاه نزدیک نمونه اولیه از موبایل Mix 4 ساخت کمپانی چینی Doogee را منتشر کرده که از طراحی ویژه دو لایه بهره می برد. موبایل یاد شده دارای نسبت نمایشگر به بدنه 97 درصد است و در عین حال از حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر (مشابه با ویوو X20 Plus UD) بهره می برد. احتمالاً چیپستی از سری اسنپدراگون نیروبخش آن خواهد بود.

با این طراحی، Doogee توانسته نمایشگری 6 اینچی را در بدنه ای بسیار کوچکتر از گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (با نمایشگر 6.2 اینچی) جای دهد. استفاده از این نمایشگر به لطف طراحی کشویی موبایل حاصل شده. البته زیبایی این موبایل معایبی را نیز به همراه داشته؛ این طراحی موجب افزایش قطر Mix 4 شده. همچنین در صورتی که کاربر بخواهد دوربین جلویی را فعال کند یا از اسپیکر مکالمه بهره ببرد، باید پنل جلویی را به سمت پایین حرکت دهد.

از سوی دیگر به علت نمایشگر بدون حاشیه، خبری از حسگر نور سنج محیط نیست و به این ترتیب امکان تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر بسته به نور محیط وجود ندارد.

به گفته شخصی که این نمونه اولیه از موبایل را بررسی کرده، طراحی کشویی موجب می شود Mix 4 در مقابل خم شدن یا ضربه چندان مقاوم نباشد. البته این گونه ادعا شده که در دست محکم به نظر می رسد.

Doogee خبری از زمان عرضه این موبایل نداده. البته از آنجایی که موبایل های Mix و  Mix 2 با فاصله های زمانی 6 ماهه معرفی شدند، انتظار می رود Mix 3 در ماه ژوئن سال جاری (خرداد تا تیر ماه) و در نهایت Mix 4 شش ماه پس از آن در اواخر سال جاری میلادی (پاییز سال 97) رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • yaser ansari
    yaser ansari | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    من این طرح و با اینکه اشکالاتی داره ولی به اینایی که از اپل کپی میکنن ترجیح میدم

  • ABCD EFGH
    ABCD EFGH | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    چقد جالبه که کشوییه

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    الان اپل همین طرح رو چندسال بعذ میزنه و میشه نوآوری سال

  • farzad je
    farzad je | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    اقا حاشیه خیلی کم باشه بده

مطالب پیشنهادی