ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنشال فون
تکنولوژی

نسل بعدی اسنشال فون از دوربین قوی تر و بدنه ای بهتر بهره خواهد برد

اسنشال فون تا پیش از معرفی آیفون 10 تنها موبایل دارای بریدگی نمایشگر بود و از این حیث منحصر به فرد محسوب می شد با این حال دوربین آن نتوانست رضایت کاربران را جلب کند ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اسنشال فون تا پیش از معرفی آیفون 10 تنها موبایل دارای بریدگی نمایشگر بود و از این حیث منحصر به فرد محسوب می شد با این حال دوربین آن نتوانست رضایت کاربران را جلب کند و حالا قرار است این نقطه ضعف برطرف شود.

این اسمارت فون با برخورداری از بدنه ای مرکب از سرامیک و تیتانیوم و نمایشگر بدون حاشیه از نظر طراحی نمونه ای بی نقص محسوب می شد اما دوربین دوگانه آن عملکرد خوبی نداشت و اپلیکیشن آن نیز بسیار ضعیف بود.

کمپانی سازنده مدت کوتاهی بعد از عرضه این موبایل چندین و چند به روزرسانی را برای رفع این مشکلات ارائه کرد که نتیجه چندانی به همراه نداشت. حالا به نظر می رسد مسئولان اسنشال به فکر راه حلی اساسی برای جلوگیری از تکرار این مسائل در محصول بعدی خود هستند. «لیندا جیانگ»، مسئول طراحی صنعتی این کمپانی در این باره می گوید:

کیفیت دوربین یکی از مشکلات ما در نسل اول بود و به منظور نمایش تعهد خود به مشتریان و نیازهای آنها، تمام تلاش خود را برای بهبود آن در مدل بعد به کار خواهیم بست.

جیانگ علاوه بر تاکید روی افزایش کیفیت دوربین مدعی شد که این کمپانی به دنبال استفاده از پوشش یا بافتی است که لغزنده بودن بدنه موبایل و حساسیت آن به باقی ماندن اثر انگشتان را کاهش دهد. اسنشال فونیکی دیگر از قابلیت های اسنشال فون امکان استفاده از ماژول دوربین های 360 درجه بود که کاربران برای آن 200 دلار پرداخت کرده بودند و نگران عدم پشتیبانی از این ماژول ها در نسل بعدی بودند اما جیانگ به آنها اطمینان داد که محصولات آتی این کمپانی کماکان از این قابلیت بهره خواهند برد و جای نگرانی وجود ندارد.

اسنشال تا کنون تاریخ دقیقی را برای معرفی پرچمدار آتی خود ارائه نکرده اما اگر رویکرد سال گذشته خود را تغییر ندهد احتمالا در تابستان شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی