ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم
تکنولوژی

آیا متریال دیزاین ۲ در ماه سپتامبر به گوگل کروم می آید؟

به گزارش اندروید هدلاینز، شایعات جدید از روی کار آمدن متریال دیزاین ۲ در آپدیت ماه سپتامبر گوگل کروم خبر می دهند. در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، به احتمال قوی زمان رونمایی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۶

به گزارش اندروید هدلاینز، شایعات جدید از روی کار آمدن متریال دیزاین ۲ در آپدیت ماه سپتامبر گوگل کروم خبر می دهند. در صورتی که این شایعات صحت داشته باشند، به احتمال قوی زمان رونمایی از این زبان طراحی دقیقا دوم سپتامبر (۱۱ شهریور ۹۷) خواهد بود.

اگر چه تا این لحظه هیچ کدام از این شایعات توسط گوگل به رسمیت شناخته نشده، اما یکی از کارمندان این شرکت اخیرا به طور غیر رسمی به واژه MD2 (یا همان متریال دیزاین ۲) و برنامه های گوگل برای سالگرد انتشار گوگل کروم اشاره کرده است. با این حساب احتمال دارد که همراه با ارائه آپدیت سپتامبر شاهد تحول و دگرگونی محبوب ترین مرورگر اینترنتی دنیا باشیم.

در حال حاضر تنها چیزی که می دانیم، تحول کامل رابط کاربری از پایه است و احتمالا هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل دستخوش این تغییرات خواهند شد. دست اندرکاران توسعه این نسخه می گویند که گوگل کروم با متریال دیزاین ۲ «لمس شدنی» تر از همیشه خواهد شد که شاید این موضوع به بهینه سازی نسخه آینده این مرورگر برای رایانه ها و لپ تاپ های مجهز به صفحه لمسی اشاره داشته باشد.

اگر چه این به‌روزرسانی زودتر از دوم سپتامبر اتفاق نخواهد افتاد، اما این موضوع نمی تواند جلوی گوگل را برای اعمال تغییرات کوچک و آماده سازی رابط کاربری برای دریافت آپدیت بزرگ پنج ماه آینده را بگیرد. پیش‌بینی می شود که تا آن زمان گوگل کروم به‌روزرسانی های متعددی دریافت کند که احتمالا شامل تغییرات ظاهری هم خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی