ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

هتل فضایی آئورورا در سال 2021 راه اندازی می شود

اقامت در هتل های لوکس همیشه لذت بخش است. ولی اقامت در هتلی فضایی می تواند تجربه ای تکرار نشدنی باشد. استارتاپ «Orion Span» قصد دارد اقامت در هتلی در مدار زمین را فراهم آورد. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

اقامت در هتل های لوکس همیشه لذت بخش است. ولی اقامت در هتلی فضایی می تواند تجربه ای تکرار نشدنی باشد. استارتاپ «Orion Span» قصد دارد اقامت در هتلی در مدار زمین را فراهم آورد.

استارتاپ یاد شده تا سال 2021 هتل خود به نام «ایستگاه آئورورا» (Aurora Station) را به فضا ارسال خواهد کرد و از یک سال بعد نیز پذیرای مهمانان در این هتل متفاوت خواهد بود.

این هتل قطعاً با تمام نمونه های روی زمین متفاوت خواهد بود؛ چه از لحاظ نوع اقامت و چه از نظر قیمت. در آئورورا قطعاً نمی توانید درخواست تعویض ملحفه ها یا پتوهای خود را به کارکنان بدهید، ولی از سوی دیگر منظره ای که از پنجره های آن مشاهده می کنید، با تمام هتل های روی زمین متفاوت خواهد بود. قیمت این سفر فضایی برای مدت 12 روز، 9.5 میلیون دلار تمام می شود.

ایستگاه آئورورا امکان حضور 4 میهمان و دو خدمه را دارد.

کمپانی Orion Span در حال حاضر مشغول کار روی معماری هتل است تا آن را تا حد ممکن به صورت ماژولار طراحی کند و همچنین به نحوی ساخته شود که استفاده از آن تا حد ممکن ساده باشد. در عین حال قرار است به گونه ای طراحی شود که تا حد ممکن به صورت خودکار عمل کند. البته قرار نیست امکان پیاده روی های فضایی برای میهمانان این هتل فراهم شود. با این حال امکان استفاده از اینترنت پر سرعت برای آنها فراهم خواهد شد.

هتل فضایی قرار است تنها اولین فاز از پروژه کمپانی Orion Span باشد. در ادامه این شرکت قصد دارد فضای هتل خود را گسترش دهد و امکان اجاره آن توسط سایر کمپانی ها را فراهم آورد.

در حال حاضر Orion Span از علاقه مندان مبلغی 80 هزار دلاری دریافت می کند تا آنها را در لیست انتظار افرادی قرار دهد که قصد دارند روزی به هتل فضایی ایستگاه آئورورا سفر کنند.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی