ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اچ‌ تی‌ سی +U12 احتمالاً از هشت گیگابایت رم و فناوری Edge Sense 2 برخوردار است

اخیراً برگه‌‌ی مشخصات اچ تی سی +U12 فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. همچنین در این موبایل ویژگی «Edge Sense 2» تعبیه شده که ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

اخیراً برگه‌‌ی مشخصات اچ تی سی +U12 فاش شده که نشان می‌دهد این گوشی از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. همچنین در این موبایل ویژگی «Edge Sense 2» تعبیه شده که در واقع نسخه‌ی جدیدی از فریم حساس به ضربه‌ای است که یک سال پیش در گوشی HTC U11 این کمپانی به کار رفته بود.

با استفاده از این ویژگی مخصوص، کاربران می‌توانستند که بدنه گوشی را فشار داده تا قابلیت های نرم افزاری آن نظیر باز کردن یک اپلیکیشن، گرفتن عکس یا عملیات دیگر را فعال کنند.

مشخصات لو رفته از این موبایل نشان نمی‌دهد که نسخه جدید این ویژگی که Edge Sense 2 نام دارد، نسبت به نسل پیشین چگونه ارتقا یافته. از آنجایی که از زمان عرضه‌ی HTC U11 تا به حال گوشی‌هایی نظیر پیکسل 2 و 2 XL به بازار آمده‌اند که این ویژگی را با نام Active Edge ارائه نمودند، به نظر می‌رسد این ویژگی قابلیت‌های جدیدی به خود اضافه کرده باشد.

پرچمدار بعدی کمپانی تایوانی قرار است از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ بهره برده و به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز شده باشد. دو دوربین ۸ مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالایی این موبایل قرار گرفته در حالیکه پشت بدنه‌ی این گوشی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد که گشودگی دهانه‌‌ی لنز f/1.5 خواهد داشت.

این موبایل در کنار حافظه‌ی داخلی تعبیه شده در آن به یک درگاه حافظه‌ی میکرو اس دی مجهز شده و تا ظرفیت ۲ ترابایت را پشتیبانی می‌کند. اچ‌ تی‌ سی +U12 قرار است از استاندارد مقاومت IP68 بهره برده و به همراه یک ایرفون USonic همین شرکت که توانایی‌ حذف نویز مطلوبی دارد، عرضه شود.

از دیگر مشخصات لو رفته اچ‌ تی‌ سی +U12 می‌توان به پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع کوالکام ۴.۰، شارژ وایرلس، NFC و اسپیکر های دالبی اشاره نمود. گوشی یاد شده قرار است تا اوایل اردیبهشت ماه معرفی شده و مدتی پس از آن در بازار جهانی حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    عجب غولی

مطالب پیشنهادی