ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر آهسته از کنده شدن سقف کامیون‌ در برخورد با یک پل [تماشا کنید]

یک پل در کارولینا‌ی شمالی آمریکا وجود دارد که سالهاست سقف کامیون‌های زیادی را خورده است. فیلم‌های زیادی از کنده شدن سقف ماشین‌های مختلف توسط این پل ۳.۵ متری وجود دارد اما هیچکدام به زیبایی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

یک پل در کارولینا‌ی شمالی آمریکا وجود دارد که سالهاست سقف کامیون‌های زیادی را خورده است. فیلم‌های زیادی از کنده شدن سقف ماشین‌های مختلف توسط این پل ۳.۵ متری وجود دارد اما هیچکدام به زیبایی ویدیویی نیست که توسط کانال The Slow Mo Guys تهیه شده چرا که این ویدیو با دروبین ‌های مخصوصی ضبط گشته که نمایش تصاویر آهسته و زیبا را ممکن می‌سازد.

ماشین ون سفید مخصوص این آزمایش، با هجوم به این پل سعی دارد تا مسیر را بدون توقف بپیماید اما با برخورد به این پل، که ارتفاعش کمی کمتر از سقف ون مذکور است، نمی‌تواند به طور کامل آن را رد کند. به همین دلیل نیمی از محفظه ون پشت پل باقی می‌ماند و در کمال تعجب نیم دیگر این ون از این مخمصه جان سالم به در می‌برد. پس از این اتفاق نواری از ورق حلب پشت این پل باقی مانده که در واقع سقف ون یاد شده به شکل کنده شده است.

نتیجه ماجرا این است که بهتر است رانندگان کامیون‌ها و ون‌ها به قوانین و هشدارها درباره کوتاه بودن ماشینشان از سقف پل‌ها و تونل‌ها را جدی گرفته تا دیگر حوادثی این چنینی رخ ندهد.

پلی که کانال The Slow Mo Guys از آن فیلم برداری کرده، در واقع پلی ۷۸ ساله و معروفی است که به در بازکن معروف شده و از تمام آمریکا توریست‌ها را به خود جلب کرده است. با اینکه در اطراف پل یاد شده علائم هشدار و ابزار‌های اعلام‌خطر زیادی نصب شده است، باز هم ماهانه حداقل یک وسیله‌ نقلیه نظیر کامیون یا ون به آن برخورد کرده و سقف خود را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی