ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام فوکوس
تکنولوژی

اینستاگرام حالت عکاسی پرتره Focus را معرفی کرد

دقایقی پیش اینستاگرام بالاخره وعده خود را عملی کرد و حالت عکاسی پرتره Focus را در اختیار کاربران قرار داد. با عکاسی در این حالت محیط اطراف با افکت بوکه محو شده تا تمام تمرکز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۸

دقایقی پیش اینستاگرام بالاخره وعده خود را عملی کرد و حالت عکاسی پرتره Focus را در اختیار کاربران قرار داد. با عکاسی در این حالت محیط اطراف با افکت بوکه محو شده تا تمام تمرکز روی افراد حاضر در تصویر معطوف شود.

در این صورت می‌توانید عکس‌های پرتره زیبا و بسیار جذاب‌تری داشته باشید. حالت پرتره مثل تمام حالات عکاسی دیگر اینستاگرام (از جمله سوپرزوم، اسلومو، بومرنگ و ...) به شکل یک گزینه مجزا به صفحه ساخت استوری‌ها اضافه شده که با چند سوایپ می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

البته این قابلیت فعلا برای تعداد محدودی از دیوایس‌های اندرویدی ارائه شده، ضمن این که همه آیفون‌ها هم آن را دریافت نکرده‌اند. مطابق پست وبلاگ اینستاگرام، فقط کاربران آیفون‌ SE و مدل‌های جدیدتر از 6S می‌توانند از این حالت عکاسی استفاده کنند. با این وجود احتمال دارد که در آینده امکان استفاده از فوکوس برای طیف گسترده‌تری از دیوایس ها فراهم شود.

اما در کنار حالت Focus، اینستاگرام امکان استفاده از استیکرهای منشن را هم برای کاربران آی‌او‌اس فراهم کرده. برای مشاهده استیکر مخصوص منشن لازم است که حتما نسخه 39 اپلیکیشن را در آیفون یا آیپدتان نصب کرده باشید.

برای دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید همین حالا به اپ‌استور یا گوگل‌پلی مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی