ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 2019 احتمالاً دارای دوربین سه گانه با زوم اپتیکال بهتر خواهد بود

به طور معمول چند ماه پیش از رونمایی از آیفون های جدید، بازار گمانه زنی ها در مورد مشخصات و امکاناتشان داغ می شود. حتی در سال های اخیر حفاظت اپل از لو رفتن اطلاعات ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

به طور معمول چند ماه پیش از رونمایی از آیفون های جدید، بازار گمانه زنی ها در مورد مشخصات و امکاناتشان داغ می شود. حتی در سال های اخیر حفاظت اپل از لو رفتن اطلاعات آیفون های آتی کمتر از پیش شده و به این ترتیب در این سال ها شاهد انتشار اطلاعات منطبق بر واقعیت بیشتر از موبایل های اپل، پیش از رونمایی بوده ایم. اخیراً اطلاعات جدیدی در مورد آیفون های 2019 منتشر شده که برخی از مشخصات احتمالی آنها را فاش می کند.

بر اساس گزارشی جدید احتمال می رود که حداقل یکی از مدل های آیفون بعدی از دوربین اصلی سه گانه بهره مند باشد. اخیراً مشابه این دوربین را در موبایل های سری P20 هواوی دیده بودیم. همچنین اعلام شده که حسگر دوربین، 12 مگاپیکسلی با 6 المان لنز خواهد بود که زومی 5 برابری را ارائه می دهد. البته اشاره نشده که این میزان زوم اپتیکال، دیجیتال یا ترکیبی از آنها است.

آیفون 10 زوم اپتیکال 2 برابری را فراهم می کند. به این ترتیب در صورتی که زوم 5 برابری اپتیکال در آیفون 2019 ارائه شود، قطعاً طرفداران عکاسی با آیفون را خوشحال خواهد کرد.

بر اساس گزارش های پیشین جایگزین آیفون 10 که قرار است در پاییز پیش رو معرفی شود، تغییر چندانی با مدل فعلی (2017) نخواهد داشت. به این ترتیب شاید اپل ارائه آیفونی با تغییرات اساسی تر را به سال 2019 موکول کند. در این صورت دوربین سه گانه می تواند یکی از عوامل تأثیر گذار در متفاوت کردن آیفون 2019 با نسل های پیشین (مدل 2018 و نیز آیفون 10 فعلی) باشد.

حتی شاید کمپانی ساکن کوپرتینو در نهایت تصمیم بگیرد برای آیفون 2019 از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره ببرد؛ حسگری که پیش از این مشابه آن را برای اولین بار در موبایل  X20 Plus UD از ویوو مشاهده کرده بودیم و به نظر می رسد این فناوری در ماه های آتی به یکی از جریان های اصلی فناوری در موبایل های کمپانی های متعدد بدل گردد.

با این حال در حدود 2 سال به معرفی آیفون 2019 باقی مانده و فعلاً باید منتظر رونمایی از آیفون های سال جاری در پاییز باشیم.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hassan
    hassan | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    چرا الان کسی نمیگه اپل از رو هواوی اسکی میره

مطالب پیشنهادی