ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

آیا سرنشینان آپولو ۱۱ با حیات فرا زمینی مواجه شدند؟

اخیراً پژوهشگران موسسه‌‌‌ای به نام BioAcoustic Biology با بهره‌گیری از تکنولوژی دروغ سنج مخصوص خود متوجه شده‌اند که به احتمال قوی سرنشینان آپولو ۱۱ طی ماموریت تاریخی قدم گذاشتن روی سطح کره ماه با حیات فرا ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

اخیراً پژوهشگران موسسه‌‌‌ای به نام BioAcoustic Biology با بهره‌گیری از تکنولوژی دروغ سنج مخصوص خود متوجه شده‌اند که به احتمال قوی سرنشینان آپولو ۱۱ طی ماموریت تاریخی قدم گذاشتن روی سطح کره ماه با حیات فرا زمینی مواجه شده‌اند چرا که صحبت‌های آنها در این مورد بر اساس تست یاد شده دروغ نبوده و ممکن است واقعاً موجودی فرا زمینی را مشاهده‌ کرده باشند.

باز آلدرین ۸۸ ساله که در سال ۱۹۶۹ به همراه دو فضانورد دیگر یعنی نیل آرمسترانگ و مایکل کالینز موفق شد بر سطح کره‌‌ی ماه قدم بگذارد، پس از این ماموریت در مصاحبه‌های مختلفی مدعی شد که در این قمر با حیات فرا زمینی مواجه شده است.

وی به همراه ادگار میتچل و گوردون کوپر از جمله فضانوردانی بودند که صحبت‌هایشان در آزمایش تکنولوژی دروغ‌ سنج منحصر به فرد موسسه‌ی BioAcoustic Biology بررسی شدند. همچنین تمام مصاحبه‌های انجام شده‌ی آنها جمع آوری گشته و به شرکت یاد شده در شهر آلبانی ایالت اوهایو منتقل شد تا متخصصین این موسسه‌ بتوانند درستی صحبت‌های وی را بسنجند.

متخصصان تایید کرده‌اند که آلدرین در آن لحظه اعتقاد داشته که واقعا با حیات فرا زمینی مواجه شده و صحبت‌های او دروغ یا بزرگ‌نمایی نبوده است.

موسسه‌ی یاد شده اعلام کرده که با تحلیل صحبت‌های آلدرین در زمان بازگو کردن این اتفاق و مقایسه‌ آن به این حقیقت دست یافته‌اند که او در آن لحظه باور داشته که موجودی فرا زمینی را مشاهده کرده اما ممکن است که ذهن او قابلیت توضیح این مطلب را نداشته.

همچنین موسسه‌ مذکور صحبت‌های ادگار میتچل و گوردون کوپر، دو فضانورد ناسا را که اکنون فوت شده‌اند، نیز تحلیل کرده‌ است.

ادگار میتچل که در ماموریت آپولو ۱۴ حضور داشت، طی مصاحبه‌‌ای در سال ۲۰۰۹ مدعی شده بود که چند موجود فرا زمینی را پیرامون خود حس کرده. کوپر نیز گفته بود حس فرار ازیک سری بشقاب پرنده را داشته است. تست‌های صورت گرفته روی صحبت‌های ضبط شده این دو نفر نیز نشان داده که آنها دروغ نگفته‌اند.

تکنولوژی دروغ‌سنج منحصر به فرد موسسه‌ی BioAcoustic Biology هنوز به طور کامل برای رسانه‌ها تشریح نشده اما برخی کارشناسان معتقدند که این فناوری از تست‌های دروغ سنج فعلی قابل اتکا‌تر هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Mehdi
    Mehdi | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    آره همش ساختگیه! فقط یه نفر تو طول تاریخ با خرش تونست بره فضا ...

  • moslemzare
    moslemzare | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    اینا اصلا ماه هم نرفتن چه برسه به موجودات فضایی. سه تایی نشستن گل زدن توهم زدن

  • pouya s
    pouya s | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

    خب ممکنه تعریف ها از موجودات فضایی متفاوت باشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی