ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از بازی بتل رویال خالق سری Gears of War رونمایی شد

استودیو Boss Key که موسس آن کلیف بلزینسکی خالق مجموعه Gears of War است، از بازی Radical Heights در سبک بتل رویال رونمایی کرد. این بازی از امروز به صورت دسترسی فوق زود هنگام روی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۱

استودیو Boss Key که موسس آن کلیف بلزینسکی خالق مجموعه Gears of War است، از بازی Radical Heights در سبک بتل رویال رونمایی کرد. این بازی از امروز به صورت دسترسی فوق زود هنگام روی پلتفرم مجازی استیم در دسترس است.

بسیاری از المان های استاندارد سبک بتل رویال در Radical Heights وجود داشته و البته موارد جدیدی نظیر امکان استفاده از دوچرخه نیز در بازی خواهند بود. استفاده از دوچرخه، تاثیر زیادی روی گیم پلی خواهد گذاشت و شما می توانید در طول مسیر خود به جمع آوری پول برای خرید آیتم های متنوع بازی بپردازید.

در صفحه توضیحات این بازی در استیم گفته شده: «طی مسابقه ای هیجان انگیز، از طریق دوچرخه های BMX یا پنهان شدن از سایر بازیکنان، اسلحه و پول دریافت کنید. می توانید از این پول ها برای خرید آیتم های تزئینی استفاده کرده یا از طریق دستگاه های خود پرداز موجود در بازی، اسلحه های جدیدی تهیه کرده و از آن ها در دست بعدی بازی استفاده کنید. بدست آوردن پول در این بازی به اندازه کشتن دشمنان طی زمان 80 ثانیه اهمیت دارد و در Radical Heights همه به دنبال پولدار و مشهور شدن خواهند بود.»

بتل رویال

طبق گفته کلیف بلزینسکی، تیم سازنده بازی Radical Heights می خواهد تا ایده های نابی را به سبک بتل رویال اضافه کند و انتشار بازی به صورت دسترسی زودهنگام به تیم توسعه دهنده اجازه خواهد تا این ایده ها به سرعت با کاربران به اشتراک گذاشته شود. قرار است طی این مدت، شاهد اضافه شدن مواردی همچون وسایل نقلیه، گجت ها، اسلحه و چالش های هفتگی و روزانه به بازی باشیم.

طی هفته گذشته، کلیف بلزینسکی اعلام کرد بازی پیشین این استودیو یعنی LawBreakers شکست خورده و نتوانسته به سطح انتظار سازندگان خود برسد. ناشر بازی یعنی کمپانی نکسون هم به تازگی یکی از علت های اصلی شکست این عنوان را، موفقیت بازی PUBG دانسته بود.

طی بیانیه کمپانی نکسون آمده است: «انتظارات ما از میزان فروش بازی LawBreakers طی روزهای ابتدایی انتشار، بیشتر از وضعیت فعلی بود و عرضه بازی بزرگ PUBG همزمان با عنوان ما، موفقیت در بازار را برای سایر بازی های این سبک سخت کرد.»

بتل رویال به یکی از محبوب ترین سبک ها بین علاقه مندان به بازی های آنلاین تبدیل شده است. بازی Fortnite و PUBG از موفق ترین عناوین این سبک محسوب شده و طی ماه های اخیر سود زیادی را روانه سازندگان خود کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

    پلتفرم مجازی استیم چیچی هست؟

    • agha
      agha | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

      مال pc هست

    • agha
      agha | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

      بازی و نرم افزار pc

مطالب پیشنهادی