ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخشى از سخنرانان بین المللى TGC 2018 معرفى شدند

با نزدیک شدن به تاریخ برگزارى رويداد TGC 2018 موضوعات و سخنرانان 26 كنفرانس و كلاس تخصصى اين رويداد مشخص شدند. لازم به ذكر است كه كلاس هاى هفت ساعته اين دوره بر خلاف دوره ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

با نزدیک شدن به تاریخ برگزارى رویداد TGC 2018 موضوعات و سخنرانان 26 کنفرانس و کلاس تخصصى این رویداد مشخص شدند.

لازم به ذکر است که کلاس هاى هفت ساعته این دوره بر خلاف دوره پیش، یک روز قبل از آغاز رویداد برگزار مى شوند و از همین جهت شرکت کنندگان در این کلاس ها فرصت حضور کامل در TGC 2018 را پیدا خواهند کرد.

در بخش کسب و کار، برگزارى کلاس شان تیلور از کمپانى PlayHause با محوریت Attract Modes: Playfully Picture With Purpose و کلاس کارولین استوکز با موضوع How to Build a Culture of Engagement for creativity Performance and success قطعى شده است.

TGC 2018

در بخش تولید پژمان میرزابابایى از کمپانى UXR Lab، کلاس Data-driven Game Development: Improving Gameplay with Game Analytics and Player Metrics را ارائه خواهد داد و کلاس برى کد از شرکت TRU LUV Media UG با موضوع Team Management برگزار مى شود.

لازم به ذکر است تا کنون حضور 26 سخنران خارجى در پنج بخش اصلى هنرى، تجارى، طراحى بازى، تولید و در نهایت فناورى تایید شده است. قرار است سایر سخنرانان نیز بزودى معرفى شوند. طبق گفته برگزار کنندگان TGC 2018، پیش بینى مى شود 50 سخنران بین المللى در این رویداد حضور پیدا کنند.

مى توانید براى مشاهده جزییات سخنرانى ها و رزومه سخنرانان به سایت رسمى این رویداد مراجعه کنید. برگزار کنندگان این رویداد وعده داده اند که بخش اول ناشرین بین المللى که براى بستن قرارداد به TGC مى آیند، به زودى معرفى شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی