ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارا خسروشاهی برای یک روز راننده‌ اوبر شد [تماشا کنید]

از نظر «دارا خسروشاهی» مدیرعامل جدید اوبر اولین اولویت این شرکت، ایجاد تصویری دوستانه از خود در نظر عموم مردم بوده و او به دنبال این است که رابطه‌ی نه چندان مناسب اوبر با رانندگانش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

از نظر «دارا خسروشاهی» مدیرعامل جدید اوبر اولین اولویت این شرکت، ایجاد تصویری دوستانه از خود در نظر عموم مردم بوده و او به دنبال این است که رابطه‌ی نه چندان مناسب اوبر با رانندگانش را بهبود بخشد. از این رو وی اخیراً پشت فرمان رفته و برای یک روز راننده اوبر شد.

از این اتفاق که قسمتی از رویداد معرفی اپلیکیشن‌ دوباره‌ طراحی شده‌ی اوبر برای رانندگانش بود، به طور مستند فیلم‌برداری شد. خسروشاهی در طول این روز هیجان انگیز سعی کرد تا کارمندانش را به مقصد‌های مورد نظرشان در شهر سانفرانسیکو برساند.

خسروشاهی اعتراف کرد که پیش از این در سانفرانسیکو رانندگی نکرده بود

مدیرعامل اوبر در ابتدای این ویدیو اعتراف کرد که پیش از این در شهر سانفرانسیکو رانندگی نکرده بود و همین امر موجب شد که به مشکلات زیادی بربخورد. او بارها نتوانست مسیر خود را پیدا کرده و به موقع دور بزند. او همچنین در انتخاب محل پیاده کردن مسافرین نیز دچار اشتباه شد و از آنها خواهش کرد که کمی دورتر آنها را پیاده کند.

پیش از این اوبر اعلام کرده بود که آزمایش‌های این چنینی می‌تواند به توسعه دهندگان اپلیکیشن‌هایشان کمک کند که مشکلات روزانه رانندگان را بهتر درک کرده و تجربه‌ی رانندگی مطلوب‌تری به ارمغان آورند.

او برای رانندگانش احترام زیادی قائل است

خسروشاهی پس از یک روز راننده اوبر بودن اعلام کرد که این کار بسیار سخت تر از آنست که به چشم میاید و به همین دلیل از امروز برای رانندگانش احترام زیادی قائل است. همچنین او خاطر نشان کرد که به عنوان یک تیم، اوبر باید حس و حال رانندگانش را بیش از پیش درک کند.

البته با اینکه این ویدیو بیشتر مانوری تبلیغاتی به شمار می‌رود اما به هر حال تلاشی است برای نشان دادن شخصیت جدیدی که مدیر عامل اوبر سعی دارد از خود به مردم نشان دهد. خسرو شاهی قصد دارد حداقل با مهربان نشان دادن خود، قرار دادن خود به جای رانندگان و درک مشکلات آنها، اتفاقات ناگوار پیرامون این شرکت را کم رنگ تر کرده تا کاربران آنها را فراموش کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amink69
    amink69 | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    اونم ایرانیه ها ، فقط تو ایران نیست ! یعنی اینکه 90% مشکل مردممون نیستن !

    • آریا
      آریا | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

      مشکل از سیستمه. که مردم هم جزیی از این سیستم هستند

  • moslemzare
    moslemzare | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

    "او برای رانندگانش احترام زیادی قائل است"
    مث شرکتای ایرانی

  • مجتبی سامری
    مجتبی سامری | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

    فرهنگ واقعا حرف اول رو میزنه

مطالب پیشنهادی