ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

 iOS 11.3
تکنولوژی

به روزسانی  iOS 11.3 باعث از کار افتادن برخی پنل های لمسی آیفون شده است

کمپانی اپل دو هفته قبل به روزرسانی iOS 11.3 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد، حالا اما برخی منابع مدعی شده اند نصب این به روزرسانی در آیفون 8 باعث از کار افتادن پنل های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۴

کمپانی اپل دو هفته قبل به روزرسانی iOS 11.3 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد، حالا اما برخی منابع مدعی شده اند نصب این به روزرسانی در آیفون 8 باعث از کار افتادن پنل های لمسی می شود که خارج از نمایندگی های رسمی اپل تعویض شده اند.

«آکشای کریپالانی»، مدیر اجرایی ارشد یکی از مراکز تعمیر اپل به نام Injured Gadgets در این باره می گوید:

هدف اپل جلوگیری از مراجعه کاربران به مراکز تعمیر شخص ثالث بوده اما با این کار آنها را به دردسر می اندازد

ظاهرا یک قطعه میکروچیپ کوچک باعث بروز این مشکل شده اما تامین کنندگان نمایشگرهای شخص ثالث با به روزرسانی این قطعه می توانند از سد آن بگذرند.

«کو ناتان»، بنیانگذار ابزار عیب یابی RepairMapr نیز عقیده دارد اپل به دنبال این است که کاربران را از مراجعه به مراکز خدماتی شخص ثالث منصرف کند:

این مساله تا حدودی مرا می ترساند چرا که به عنوان تولید کننده تمام کارت های بازی در اختیار آنها قرار دارد.

این نخستین بار نیست که چنین مساله ای رخ میدهد و سال گذشته هم نصب به روزسانی در آیفون 7 باعث از کار افتادن پنل های لمسی تعویض شده خارج از نمایندگی های اپل شده بود اما کمپانی سازنده یک هفته پس از آن با انتشار یک پچ مشکل را برطرف کرد. iOS 11.3در سال 2016 هم برخی کاربران آیفون مدعی شدند موبایل هایشان به خاطر خطای 503 از کار افتاده است. این خطا تنها در برخی دیوایس های تعمیر شده توسط اشخاص ثالث به وجود آمده و موبایل را به پاره آجری بلا استفاده تبدیل می کرد.

در آن زمان برخی کاربران تصمیم داشتند به این علت از اپل شکایت کنند و یک موسسه حقوقی نیز اعلام کرد به نیابت از کاربرانی که آیفون هایشان از کار افتاده، اپل را به دادگاه می کشاند.

کمپانی کوپرتینویی اما از وقوع این مشکل عذرخواهی کرده و با ارائه یک به روزرسانی مشکل پیش آمده را مرتفع کرد. حالا باید منتظر ماند و دید این شرکت درباره آیفون 8 چه رویکردی را در پیش خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • silent_eagle
    silent_eagle | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    احتمالا مثل اررور 53 یه پچ میده براش درست میشه !

    • amink69
      amink69 | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

      باشه

مطالب پیشنهادی