ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا A
تکنولوژی

رندرهای منتسب به موبایل اکسپریا A از تعبیه اسپیکرهای استریو در آن خبر می دهند

کمپانی سونی تا کنون سری های مختلفی از خانواده اکسپریا را معرفی کرده و حالا خبرهایی از اضافه شدن عضو جدیدی به آن منتشر شده است. کانال یوتیوبی Science and Knowledge به تازگی رندری منتسب ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

کمپانی سونی تا کنون سری های مختلفی از خانواده اکسپریا را معرفی کرده و حالا خبرهایی از اضافه شدن عضو جدیدی به آن منتشر شده است.

کانال یوتیوبی Science and Knowledge به تازگی رندری منتسب به موبایل اکسپریا A را منتشر کرده که ظاهر آن ترکیبی از زبان طراحی جدید Ambient Flow و سبک قدیمی OmniBalance (در این روش توازن و تقارن در تمامی جوانب محصولات مورد تاکید قرار می گیرد) به نظر می رسد.

این اسمارت فون از طراحی چهارگوش و در عین حال حاشیه های نسبتا باریک بهره می برد. لوگوی سونی در گوشه بالای سمت راست و دوربین سلفی در سمت دیگر آن خودنمایی می کنند. در لبه بالایی نیز جک 3.5 میلیمتری نصب شده که صدای با کیفیت بالا (High-Resolution) را تولید می کند و این در حالی است که مسئولان این کمپانی قبلا با تاکید بر حرکت به سمت طراحی هدفون های وایرلس این قابلیت را در اکسپریا XZ2 حذف کرده بودند.

حاشیه بالایی اکسپریا A از قسمت پایینی آن عریض تر است و در هر دوی آنها اسپیکرهایی تعبیه شده اند که با ظرافت خاصی طراحی شده و به ایجاد صدای استریو کمک می کنند.

تمام کلیدهای فیزیکی از جمله کلید ویژه عکسبرداری در لبه سمت راست تعبیه شده اند. در پنل پشتی اکسپریا A دوربین دوگانه و لوگوی اکسپریا به چشم می خورد.

از آنجایی که این رندرها تنها طراحی مفهومی هستند هنوز اطلاعات خاصی درباره مشخصات و دیگر قابلیت های این اسمارت فون منتشر نشده است. اگرچه کمپانی ژاپنی ممکن است در آینده از اکسپریا A رونمایی کند اما تطابق طراحی آن با این رندها تا حدودی جای تردید دارد چرا که سونی به تازگی با هدف پوشاندن جامه ای نو به محصولات خود، زبان طراحی قدیمی خود را کنار گذاشته و مشخص نیست چرا باید در این زمینه عقب گرد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

    این که یه کانسپت فن‌میده !!!!!

  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

    عالیه و بی نظیر سونی پرچمداراش عالی هستن

مطالب پیشنهادی