ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در بتای جدید مایکروسافت لانچر می توانید به کمک کورتانا تماس گرفته یا پیام ارسال کنید

در حال حاضر، مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) ششمین اپلیکیشن شخصی سازی رایگان گوگل پلی است و با ویژگی های مثبت فراوانش توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران دیوایس های اندرویدی به دست بیاورد. در آپدیت بتا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

در حال حاضر، مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) ششمین اپلیکیشن شخصی سازی رایگان گوگل پلی است و با ویژگی های مثبت فراوانش توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران دیوایس های اندرویدی به دست بیاورد. در آپدیت بتا این لانچر که اوایل 2018 به انتشار رسید، بالاخره پشتیبانی از کورتانا نیز به مایکروسافت لانچر اضافه شد.

ویژگی های جدید فعلا در مرحله بتا به سر می برند و برای تجربه آن ها، باید در برنامه بتا مایکروسافت حضور داشته باشید

البته نسبت به نسخه اصلی ورژن لانچر کورتانا کاستی هایی دارد، با این حال کاربران همچنان می توانند از آن برای تماس ها، قرارها یا دیگر کارها استفاده کنند. جدا از اینکه به لطف مایکروسافت لانچر، دیوایس هایی که کاملا از اپ کورتانا پشتیبانی نمی کنند نیز قابلیت استفاده از این دستیار هوشمند صوتی را دارند.

حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، در نسخه بتا 4.7.6 مایکروسافت لانچر که به تازگی منتشر شده، میزبان ویژگی های جدیدی برای کورتانا هستیم. در این نسخه کورتانا می تواند تنظیماتی که در نوار نوتیفیکیشن (همانند وای فای، دیتا موبایل، بلوتوث یا حالت پرواز) را کنترل کرده و ضمن ارسال پیام، تماس هم بگیرد.

در کنار ویژگی های تازه دستیار هوشمند صوتی کورتانا، در بتا 4.7.6 شاهد زبان های جدیدی برای برنامه هستیم و همچنین بعضی باگ ها برطرف شده اند. هنوز مشخص نیست چه زمانی این تغییرات به نسخه اصلی می آیند. لانچر مایکروسافت را هم اکنون می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی