ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ آنر مجیک بوک با نمایشگر بدون حاشیه به زودی معرفی می شود

سری محصولات آنر به زودی میزبان یک دستگاه جدید دیگر، یک نوت‌بوک خواهد کرد. مجیک‌بوک (MagicBook) که تصویری از آن اخیرا لو رفته، یک نوت‌بوک با حداقل حاشیه تصویر و با بدنه‌ای کوچک و جمع ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

سری محصولات آنر به زودی میزبان یک دستگاه جدید دیگر، یک نوت‌بوک خواهد کرد. مجیک‌بوک (MagicBook) که تصویری از آن اخیرا لو رفته، یک نوت‌بوک با حداقل حاشیه تصویر و با بدنه‌ای کوچک و جمع و جور است و هفته آینده از آن رونمایی به عمل می‌آید.

به مناسبت معرفی تلفن همراه آنر ۱۰ در چین که روز ۱۹ آوریل برابر با ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد، هوآوی قرار است مجیک‌بوک را هم در این مراسم معرفی کند. هواوی در روز اول آوریل هم این لپ‌تاپ را کمی نمایش داده بود اما به واسطه نمایشگر بسیار کم‌حاشیه و انتشار خبر در روز اول آوریل، بسیاری آن را دروغ شرکت هوآوی برداشت کردند.

طراحی مجیک‌بوک بسیار شبیه به میت‌بوک ایکس پرو است که در کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی آن بودیم. نمایشگر میت‌بوک ایکس پرو ۱۳.۹ اینچ است و نسبت تصویر به بدنه آن ۹۱ درصد عنوان شده که رزولوشنی ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ و نسبت تصویر ۳ به ۲ را ارائه می‌دهد. با توجه به عدم وجود فضای کافی برای حضور وبکم، هوآوی آن را روی کیبورد و زیر دکمه مخصوصی قرار داده که زمان استفاده بیرون می‌آید.

آنر یکی از برندهای متعلق به شرکت هواوی است و پرچمدار جدید خود تحت عنوان آنر ۱۰ را هفته آینده در چین معرفی خواهد کرد و حدودا یک ماه بعد در لندن، مراسمی بین‌المللی برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی