ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
تکنولوژی

اسپاتیفای از تغییرات اشتراک رایگان خود در آینده نزدیک خبر داد

به گزارش بلومبرگ، اسپاتیفای به زودی تغییراتی در سرویس اشتراک رایگان خود ایجاد می‌کند تا آن را به سرویس اشتراک پولی نزدیک‌تر سازد. منابع آگاه می‌گویند که با اعمال این تغییرات، اسپاتیفای برای استفاده کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به گزارش بلومبرگ، اسپاتیفای به زودی تغییراتی در سرویس اشتراک رایگان خود ایجاد می‌کند تا آن را به سرویس اشتراک پولی نزدیک‌تر سازد. منابع آگاه می‌گویند که با اعمال این تغییرات، اسپاتیفای برای استفاده کاربران موبایل آسان‌تر از همیشه خواهد شد.

کاربران موبایل سرویس رایگان اسپاتیفای در آینده می‌توانند سریع‌تر از گذشته به پلی‌لیست‌ها دسترسی داشته و کنترل بهتری روی پخش موزیک در این حالت داشته باشند. در حال حاضر در اشتراک رایگان امکان گزینش تک آهنگ از پلی‌لیست‌ها وجود ندارد و برای گوش دادن به موزیک‌ها محدود به پخش تصادفی یا شافل هستید. اما احتمال دارد که با روی کار آمدن تغییرات جدید این محدودیت از پیش پای کاربران برداشته شود.

همانطور که قبلا به اطلاع‌تان رساندیم، اسپاتیفای از تاریخ سوم آوریل عرضه عمومی سهام خود را آغاز کرد و در حال حاضر با داشتن بیش از 159 میلیون کاربر در سراسر دنیا که نزدیک به 70 میلیون نفرشان از سرویس رایگان استفاده می‌کنند، بزرگترین سرویس‌ استریم موسیقی دنیاست.

شرکت مذکور پیش‌بینی کرده که تا پایان سال، تعداد کاربران حق اشتراک پرداز این سرویس به 96 میلیون نفر رسیده و با افزایش 30 درصدی سود نزدیک به 6.6 میلیارد دلار درآمدزایی داشته باشد. شکی نیست که رشد جمعیت کاربران حق اشتراک پرداز و ارائه تجربه‌ای بهتر برای کاربران سرویس رایگان می‌توانند در جذب افراد بیشتر و دستیابی این پلتفرم به اهداف خود نقشی کلیدی ایفا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا مقدسی
    پوریا مقدسی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    واااای،اگه اینو بردارن اصن زندگیم یکم شادتر میشه!

مطالب پیشنهادی