ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش تیراژ همراه با بهبود کیفیت و تنوع محصول؛ برنامه های مدیران خودرو برای سال 97

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵

شرکت صنایع خودروسازی مدیران ("MVM "، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد.

این شرکت که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز تاثر گذار در بازار داخلی تبدیل شده است.محل کارخانه مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی  به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع انتخاب شده و در حال حاضر بیش از 3500 نفر مهندس و کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند.
عضو هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه های این شرکت برای اشتغال زایی در سال 97 گفت: تلاش ما بر این است که با ایجاد ظرفیت های جدید اشتغال زایی را افزایش دهیم چنانچه در حال حاضر حدود 4 هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در سراسر ایران مشغول فعالیت در مجموعه مدیران خودرو هستند.
حسین شریعت در همین زمینه اینگونه ادامه داد که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است از حوالی تابستان سال جاری فاز دوم کارخانه مدیران خودرو با ظرفیت 100 هزار دستگاه شروع به فعالیت کند و براساس برنامه ریزی های منسجم شرکت مادر، شاهد تولید محصولات جدید و با کیفیت در این کارخانه خواهیم بود.وی در ادامه اظهار داشت : کیفیت همواره یکی از دغدغه های اصلی شرکت بوده است چنانچه ارتقای کیفیت در محصولاتی که قبلا تولید می شد و در حال حاضر نیز تولید می شوند کاملا مشهود است و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که محصولاتی مانند ام وی ام 315 رشد کیفی خوبی داشته اند و MVM X22 نیز سال گذشته در سگمنت خود موفق به کسب رتبه اول در زمینه کیفیت شده است.
البته در فاز دوم کارخانه زیرساخت هایی مانند خط رنگ تمام رباتیک که کیفیت تولید و مونتاژ را ارتقا می بخشد، توسط مدیران خودرو به کار بسته خواهد شد.شریعت در خصوص برنامه های این شرکت برای افزایش داخلی سازی گفت : سرمایه گذاری های جدید با شرکت هایی در حوزه قطعه سازی انجام شده و برای تولید 20 تا 30 محصول برنامه ریزی کرده ایم و سعی داریم تا پایان سال 97 از مرز داخلی سازی 30 درصد عبور کنیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا محصولات مدیران خودرو استانداردهای 85 گانه را پاس خواهد گفت : برای دستیابی به استانداردهای 85 گانه یک برنامه زمانبندی مشخص شده است و اکثر محصولات مدیران خودرو استانداردهای 85 گانه را پاس خواهند کرد بجز یکی دو مورد که آنها نیز به زمان نیاز دارند.حسین شریعت در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تولید و پرفروش ترین محصولات مدیران خودرو گفت : در سال 96 میزان تولید مدیران خودرو 70 هزار دستگاه بوده است و برای سال 97 با توجه به افزایش 30 تا 40 درصدی ظرفیت تولید ، برنامه تولید حداقل 80 هزار دستگاه را در نظر داریم البته دستیابی به این رقم وابسته به شرایط بازار ، قیمت ارز و چند آیتم دیگر است.
وی در خصوص ارائه تسهیلات به مشتریان در سال 97 گفت : با توجه به برنامه آغاز فعالیت خط تولید جدید گمان نمی کنم توانایی ارائه تسهیلات بر پایه خواسته مشتری را داشته باشیم ولی چنانچه شرایط فراهم شود قطعا ما جزء اولین شرکت ها هستیم که این تسهیلات را ارائه خواهیم داد، البته بحث شرایط فروش منعطف برای اقشار خاص، نهاد ها و ارگان ها را در دستور کار دارد.

معاونت کل فروش شرکت مدیران خودرو در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : شرکت مدیران خودرو هر ساله با توجه به نیازهای بازار و مشتریان در زمینه ارائه محصولات جدید به بازار فعالیت های خوبی داشته است و در سال 97 نیز از خودروی تیگو 5 جدید که تغییراتی در طراحی داخلی و آپشن های آن صورت گرفته رونمایی خواهد کرد.

آریزو 6 و یک شاسی بلند جدید در راه بازار

آقای شو با اشاره به ارائه دو محصول جدید شرکت مدیران خودرو در سال 97 گفت : یک خودروی شاسی بلند و یک خودروی سواری جدید در سال 97 به بازار ارائه می شود. خودروی شاسی بلند از خودروی فعلی شرکت بزرگتر است و نام آن هنوز مشخص نیست اما خودروی سواری به علت تغییرات زیادی که با خودروی آریزو 5 دارد، آریزو 6 نام گذاری شده است .
همچنین جواد اکبری ، جانشین معاونت فروش شرکت مدیران خودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه های شرکت در خصوص افزایش نرخ ارز گفت : برنامه های شرکت مدیران خودرو بر مبنای ارائه قیمت مطلوب به مشتری بنا شده است و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

ما در مواقع بحرانی سریعا واکنش نشان نمی دهیم چنانچه در حال حاضر نیز بر خلاف بسیاری از شرکت ها ، فروش شرکت مدیران خودرو همچنان ادامه دارد.
اکبری افزود : سعی داریم تاثیر تغییرات نرخ ارز بر روی برنامه های شرکت را کنترل نماییم و در حال حاضر منتظر تصمیمات دولت و اینکه چه تاثیراتی بر شرایط و بازار خواهد گذاشت هستیم.
در ادامه ، قادری ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت : یکی از نواقص خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو بحث آموزش است که در این زمینه سعی داریم فضای آموزشی را از حالت متمرکز به حالت غیر متمرکز تغییر داده و همچنین در نظر داریم ساعات آموزش را از 50 هزار نفر ساعت در سال 96 به 80 هزار نفر ساعت در سال 97 افزایش دهیم.
وی در ادامه افزود : اکثر قطعات موجود در بازار فیک و ارزان قیمت هستند به همین دلیل یکی از برنامه های شرکت در سال 97 افزایش تعداد فروشگاه های قطعات مجاز به 50 واحد است.
وی در خصوص بهبود خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سال 96 گفت : زمان رسیدگی به شکایات از 20 روز به 7 روز کاهش یافته و همچنین نوبت دهی اینترنتی در سال گذشته آغاز شد و برنامه فرهنگ سازی و گسترش این خدمت در سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داده ایم.قادری در خصوص رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت: از نظر استاندارد ‪isqi‬ از عدد 660 در سال 95 به 690 در سال 96 رسیدیم و با هماهنگی هایی که با نمایندگی ها انجام داده ایم امیدواریم عدد 750 در سال 97 محقق شود.
همچنین در حاشیه این نشست مراسم قرعه کشی 3 نفر آخر از 9 نفر برنده سفر گردشگری روسیه و تماشای مسابقات منتخب فوتبال جام جهانی 2018 انجام گرفت. این جایزه برای خریداران خودروی ‪mvm 315‬ در نظر گرفته شده بود . همچنین 30 سرویس دوره ای رایگان یک ساله نیز از دیگر جوایز خریداران این خودرو بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی