ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل ال جی V35 ThinQ با دوربین دوگانه و نمایشگر 6 اینچی در راه است

بنابر اطلاعات افشایی اخیر، ال جی موبایل تازه V35 ThinQ را در دستور کار خود دارد. در ماه فوریه، این کمپانی از موبایل بهبودیافته V30S ThinQ هم رونمایی کرد که از قابلیت های مبتنی بر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

بنابر اطلاعات افشایی اخیر، ال جی موبایل تازه V35 ThinQ را در دستور کار خود دارد. در ماه فوریه، این کمپانی از موبایل بهبودیافته V30S ThinQ هم رونمایی کرد که از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برد اما غیر از این، تفاوت معناداری با موبایل V30 نداشت.

دیوایس جدید ال جی قرار است یک بروزرسانی دیگر برای موبایل های خانواده V باشد و از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 2880x1440 بهره می برد اما پنل آن به جای POLED که در LG V30 استفاده شده بود، از نوع OLED خواهد بود. علاوه بر این، برخلاف موبایل G7 ThinQ که آن نیز در حال توسعه است، در این اسمارت فون خبری از بریدگی نمایشگر نخواهد بود و شمایل کلی V30 و V30S ThinQ حفظ خواهد شد.

پنل پشتی دستگاه یکبار دیگر میزبان دوربینی دوگانه با لنز اصلی 16 مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/1.6 خواهد بود و لنز ثانویه هم سنسوری عریض و 16 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، حالت های تصویربرداری متعددی وجود خواهد داشت که از جمله آنها می توان به حالت بسیار روشن که کیفیت تصویر را در شرایط کم نور افزایش می دهد و پشتیبانی بومی از گوگل لنز و قابلیت های جدید «AI Cam» اشاره کرد.

علاوه بر دوربین جدید، ال جی روی بهبود کیفیت صوتی نیز متمرکز بوده است. درست مثل موبایل V30، اسمارت فون جدید ال جی از 32 bit Hi-Fi Quad DAC بهره می برد تا اصوات با بالاتری کیفیت به گوش کاربر برسند. ضمناً به عنوان یک قابلیت ارزش افزوده، V35 ThinQ از قابلیت تشخیص صدا از فواصل دور هم پشتیبانی می کند که پاسخ‌دهی دستیار دیجیتالی موجود در این موبایل را تا فاصله 5.2 متری افزایش می دهد.

در حال حاضر هیچ یک از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده اند و معلوم نیست چه زمانی باید منتظر رونمایی و عرضه V35 ThinQ باشیم. با این حال، LG G7 ThinQ قرار است روز دوم ماه مه رونمایی شود و امکان دارد شاهد معرفی تازه ترین موبایل ارتقایافته سری V ال جی هم باشیم که در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad Karami
    Mohammad Karami | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    توی اپ هر پست دوبار دوبار میاد رسیدگی کنید لطفا

  • valy-74
    valy-74 | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    v 35 عجب اسمی

  • agha
    agha | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    اینا همش سر کاریه، یه گوشی جدید و دوباره جدید

  • omidapk2020
    omidapk2020 | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

    این الجی هم دیگه مخشو از دست داده یه پرچمدار میده بیرون که تعریفی هم زیاد نیست بعد هر ماه نسخه ی جدیدشو معرفی میکنه مثله G7 بعدش G7 پرایم بعدش G7 پلاس بعدش G7 نئو بعدش G7 thinq مثله ماجرای v30 جالب اینجاست تمام نسخه هاش تفاوت زیادی با نسخه اولیه ندارن شاید حافظه داخلی یکم بره بالا

مطالب پیشنهادی