ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نتایج تازه ترین ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی؛ از وانت نیسان تا پژو 2008

یکی از راه‌های کسب اطلاعات از میزان کیفیت خودروها و مشکلات احتمالی آن‌ ها، گزارش ‌های سازمان‌ های مستقل ناظر بر کیفیت محصولات تولیدی است. معیارهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد برای تعیین سطح کیفیت ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

یکی از راه‌های کسب اطلاعات از میزان کیفیت خودروها و مشکلات احتمالی آن‌ ها، گزارش ‌های سازمان‌ های مستقل ناظر بر کیفیت محصولات تولیدی است.
معیارهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد برای تعیین سطح کیفیت خودروها از طریق بازرسی در خط تولید شرکت‌ ها با هماهنگی و اجازه آن‌ ها و به سفارش وزارت صنعت و معدن و تجارت و بررسی مواردی چون پیشرانه، سیستم تعلیق، تزئینات داخلی و خارجی و صداهای غیرعادی مشخص می‌ شود.

لیست جدید باکیفیت و بی‌ کیفیت‌ ترین خودروهای تولید داخل، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد.
براساس این اطلاعات، 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 42 مدل خودرو درگروه سبک و 10 مدل در گروه سنگین است.
گروه سبک
۱- بخش وانت:
در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.
جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت۲- بخش سواری:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای پژو ۲۰۰۸، نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای ۲۰i ، در سطح قیمتی ۳ خودروی ۳۰ Bو در سطح قیمتی ۴، رنو ساندرو ، تندر۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواریجدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبکگروه سنگین:
۱- بخش باری:
در این بخش، خودروهای کامیونت ایسوزو K75NPR، کامیون ولوو باری۴۶۰ FM، کامیون ولوو کمپرسی ۴۶۰FMX، کامیون ایسوزو  M75NPR، کشنده ولوو ۵۰۰FH، کشنده اسکانیا ۴۱۰G و کشنده ولوو ۴۶۰FM ، با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
۲- بخش مسافری:
در این بخش، تنها خودروی تولیدی، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال است.
جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین/جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سنگین

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷

    متاسفانه معیار کیفیت رو بر اساس تولید کننده خودرو و خودروهایی که تولید می کنه گذاشتند و بر اون اساس می سنجند ! در صورتی که اگر معیار کیفیت رو بر اساس میزان رضایت مشتری بسنجند، قطعا نتیجه متفاوت خواهد بود !
    افسوس که جزو معدود کشور هایی هستیم که سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده داریم، اما کمترین میزان حمایت از حقوق مصرف کننده را در کشور شاهد هستیم !!!

  • mr.arash
    mr.arash | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷

    تندر ماشین خوبیه از نظر فنی هستش بنده راضیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی