ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نقد ها و نمرات بازی God of War منتشر شدند؛ تاریخ سازی کریتوس

سرانجام و در حالی که کمتر از ده روز به انتشار رسمی یکی از مورد انتظارترین بازی های سال یعنی بازی God of War باقی مانده است، نقدها و نمرات این عنوان از سمت سایت ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

سرانجام و در حالی که کمتر از ده روز به انتشار رسمی یکی از مورد انتظارترین بازی های سال یعنی بازی God of War باقی مانده است، نقدها و نمرات این عنوان از سمت سایت های معتبر حوزه بازی های ویدیویی منتشر شده اند.

این بازی تا کنون با نقدهای کاملاً مثبت منتقدان روبرو شده تا مجموعه بازی های درجه یک پلی استیشن 4 در نسل هشتم کامل شود. میانگین امتیاز God of War با انتشار نزدیک به 70 نقد در سایت متاکرتیک، در حال حاضر 94 است و بسیاری از سایت های معتبر و منتقدان سخت گیر، به بازی نمره کامل داده اند.

منتقد سایت گیم اسپات به این انحصاری پر سر و صدای سونی، امتیاز 9 از 10داده و رابطه پدر و پسری موجود در بازی را ستایش کرده است. این وب سایت چابکی کریتوس و عمق بالای مبارزات را یکی از اصلی ترین نقات قوت God of War دانسته. لازم به ذکر است که در نقد گیم اسپات هیچ نکته منفی خاصی برای بازی ذکر نشده است.

سایت IGN هم جدا از ارتباط برقرار کردن با چهره تازه کریتوس به عناون یک پدر، در نقد خود God of War را ترکیب فوق العاده ای از کاراکترها، محیط و مبارزات برجسته دانسته و از لفظ «ماجراجویی فراموش نشدنی» برای توصیف این عنوان استفاده کرده است.

البته ظاهراً همان طور که بسیاری پیش بینی می کردند، این بازی با نسخه های پیشین سری God of War تفاوت های زیادی دارد و کریس پلنت منتقد سایت پولیگان نیز با دادن نمره 10به بازی، به همین نکته اشاره کرده است: «بسیاری از طرفداران دو آتشه سری، این عنوان را God of War نمی دانند، من فکر می کنم آن ها درست می گویند، این بازی حتی بهتر است.»

بازی God of War

البته منتقد سایت گیم اینفورمر این گونه فکر نمی کند و بازی God of War را عنوانی دانسته که در حین وفاداری به ریشه های خود، آینده ای جذاب از این سری را ترسیم می کند. این سایت، God of War را یکی از بهترین بازی های نسل جاری دانسته و به آن نمره 9.75 داده است.

نظر منتقد سایت یوروگیمر، کریس دونلان هم با بررسی سایت گیم اینفورمر یکسان بوده و با وجود تغییرات زیاد در بازی، او هسته اصلی God of War را همچون گذشته با شکوه می داند. با وجود آن که در نقد این سایت، God of War به علاقه مندان سبک اکشن و هک اند اسلش توصیه شده، باید برای نمره نهایی یوروگیمر مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

تقریباً تمام منتقدان بازی God of War را موفقیت بزرگی برای کوری بارلوگ، کارگردان بازی، و تیمش در استودیو سانتا موینکا دانسته و از این اثر به عنوان یکی از بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن 4 و حتی مجموع کنسول های سونی یاد کرده اند. تعداد نمرات کامل بازی بالا بوده و انتظار می رود با انتشار نقدهای جدید، این عدد حتی بالاتر هم برود.

به طور کلی، اکثر منتقدان، مبارزات، نحوه روایت داستان و گرافیک بالای بازی مخصوصاً روی کنسول پلی استیشن 4 پرو را پسندیده اند و در بعضی از موارد، ایرادهای کوچکی همچون نبود حالت عکس برداری و هوش مصنوعی پایین آترئوس را به بازی وارد دانسته اند.

باید گفت God of War یکی از بهترین بازی های امسال است که قطعاً توجه های زیادی را به سونی و کنسول نسل هشتمی محبوبش یعنی پلی استیشن 4 معطوف خواهد کرد. این بازی روز 31 فروردین ماه به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. تا آن زمان می توانید با درجات سختی و سیستم شخصی سازی کریتوس بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    فقط صبر کنید به زودی در یک کنفرانس به صورت ۱۰۰ محرمانه و سوپرایز ps۵معرفی میشه و تازه شروع مبارزست گرچه مدتهاست پلی استیشن برده به مایکروسافت باید گفت که تنها قدرت برای برنده شدن کافی نیست زورو بازو تنها به خودی خود ینی خر بی پالان و سرگردان و اخرشم خودکشی چون اخرین تیرو ول کرده و دیگه تیری نداره چون به تنگنای کامل رسیده بود حالا بیان بگن چی بدونم دسته ایکس باکس در فضاپیما استفاده میشه هیچ فایده ایی نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی