ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نوجوانان آمریکا بی دلیل به آیفون علاقه دارند

آیفون گجت محبوبی در کشور آمریکا به شمار می‌رود. هر چه باشد این موبایل از تولیدات قدیمی ایالات متحده است و رابط کاربری تولید شده توسط اپل موجب می‌شود، کاربرانش سراغ موبایل‌های اندرویدی نروند. اکنون ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

آیفون گجت محبوبی در کشور آمریکا به شمار می‌رود. هر چه باشد این موبایل از تولیدات قدیمی ایالات متحده است و رابط کاربری تولید شده توسط اپل موجب می‌شود، کاربرانش سراغ موبایل‌های اندرویدی نروند. اکنون گزارش شده که نسل جوان این کشور علاقه بیشتری به آیفون‌ها پیدا کرده‌اند چرا که تقریبا ۸۲ درصد نوجوانان آمریکا آیفون دارند و گرایش به این مدل گوشی‌ها روز به روز در حال افزایش است.

آخرین آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۴ نشان می‌دهد که در آن زمان تنها ۶۰ درصد نوجوانان آمریکا سراغ آیفون‌ها رفته بودند که این رقم در طول ۴ سال گذشته، ۲۲ درصد افزایش یافته و نشان می‌دهد نسل به نسل وابستگی آنها به محصولات اپل بیشتر می‌شود.

گزارش شده که هر شش ماه یکبار، درصد استقبال نوجوانان آمریکا از گجت‌های اپل بالا می‌رود چرا که رقم یاد شده در پایان پاییز سال گذشته میلای تنها ۷۸ درصد بود.

این نوجوانها سال‌ها قرار است آیفون بخرند

این امر، خبر خوبی برای اپل به شمار می‌رود چرا که نه تنها افراد جدیدی به مصرف کنندگان محصولاتش می‌پیوندند، بلکه این کاربران، جوان بوده و سالها قرار است گجت‌های جدیدی خریداری کنند. همچنین از آنجایی که رابط کاربری اپل بر پایه‌ی سهولت استفاده طراحی شده، کاربران گجت‌های این شرکت بعید است که سراغ دیوایس‌های دیگری بروند.

البته اپل تنها میان نوجوانان آمریکا محبوب نیست بلکه طرفداران پرشماری در تمام گروه‌های سنی دارد چرا که تقریبا ۸۵.۸ میلیون نفر در آمریکا از آیفون‌ها استفاده می‌کنند که این افراد، ۴۳ درصد کاربران کل ایالات متحده را تشکیل می دهند.

تا پایان پاییز امسال مدلی ارزانتر از آیفون 10 به بازار خواهد آمد

محبوبیت اپل ممکن امسال جهش خارق العاده‌ای را تجربه کند چرا که شایعه شده قرار است تا پایان پاییز امسال ۳ آیفون جدید معرفی شوند که یکی از آنها ممکن است موبایلی شبیه به آیفون 10 با قیمت پایینتر باشد. شایعات حاکی از آن است که این مدل ارزانتر، تمام ویژگی‌های گرانترین آیفون را در خود گنجانده و از باتری مستطیل شکل نیز بهره ‌می‌برد. این مسئله باعث می‌شود که تولید آن ارزانتر تمام شده و گوشی یاد شده نسبت آیفون 10 قیمت کمتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خب معلومه تو ایران سامسونگ ا اپل بهتره اما خارج برعکس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی