ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ هم به اتهام سرقت تکنولوژی سنسورهای بیومتریک دادگاهی می شود

موسسه تحقیقاتی PACid که در زمینه تکنولوژی های رمزگذاری فعالیت دارد اخیراً پرونده ای قضایی علیه سامسونگ الکترونیکس شکل داده و دلیل آن، نقض پتنت های مرتبط با سنسورهای بیومتریک اش از سوی سامسونگ بوده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

موسسه تحقیقاتی PACid که در زمینه تکنولوژی های رمزگذاری فعالیت دارد اخیراً پرونده ای قضایی علیه سامسونگ الکترونیکس شکل داده و دلیل آن، نقض پتنت های مرتبط با سنسورهای بیومتریک اش از سوی سامسونگ بوده است. این پرونده در دادگاه تگزاس شرقی تشکیل شده و PACid مدعی شده که سامسونگ حقوق سه پتنت اش را نقض کرده که دو تا از آنها در ایالات متحده و دیگری در کره جنوبی ثبت گشته و همگی به رمزنگاری اطلاعات ارتباط دارند.

شاکی پرونده توضیح می دهد که نقض حقوق پتنت ها با سه موبایل گلکسی اس 6، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 انجام شده و مدل های Edge هر خانواده را هم شامل می شود. گفته می شود سامسونگ با سیستم های PASS و KNOX خود هم حقوق این پتنت ها را پایمال کرده است.

PACid می گوید که تکنولوژی هایش در هر سه سنسور بیومتریک این موبایل ها استفاده شده: یعنی سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه. مدارک قانونی این پرونده که به صورت عمومی در دسترس است نشان می دهد شعبه آمریکا سامسونگ الکترونیکس در روز دهم آوریل احضاریه ای برای حضور در دادگاه دریافت کرده؛ اما این کمپانی هنوز واکنشی به ماجرا نشان نداده.

PACid در حال حاضر رقم دقیقی برای غرامت مد نظر خود تعیین نکرده. گفتنی است که بسیاری این شرکت را به عنوان یک «پتنت ترول» می شناسند که دائماً از شرکت های بزرگ تر شکایت می کند. با این حال PACid در وب سایت خود نوشته: «آنها ما را با چنین القابی خطاب می کنند چون ترجیح می دهند ایده هایمان را بدزدند به جای اینکه هزینه آنها را پرداخت کنند»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 007
    007 | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷

    حامد یعنی شما خیلی با شرف هستی ???

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷

    ینی اپل هر کاری میکنه سامسونگم فوری باید انجام بده ها. تا دید اپل برا نقض پتنت دادگاهی شد چند روز پیش و غرامت بایدبده سامسونگم اینکارو راه انداخت!!!!

  • hamad
    hamad | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷

    سام سونگ بی شرف دزد

مطالب پیشنهادی