ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Android Messages یک قدم به داشتن نسخه تحت وب نزدیک تر شد

نزدیک به دو ماه پیش شایعاتی به دست رسید که نشان می داد گوگل برنامه دارد نسخه تحت وب پیام رسان مخصوص اندروید (Android Messages) را عرضه کند و حالا با توجه گزارشات جدید به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

نزدیک به دو ماه پیش شایعاتی به دست رسید که نشان می داد گوگل برنامه دارد نسخه تحت وب پیام رسان مخصوص اندروید (Android Messages) را عرضه کند و حالا با توجه گزارشات جدید به دست آمده، به نظر می رسد که چند قدم به عرضه اندروید مسیج روی دستکاپ نزدیک تر شده ایم.

اسکرین شات های منتشر شده توسط تیم XDA Developers نشان می دهند که برای نسخه دسکتاپ، اندروید مسیج همان روند واتس اپ را پیش گرفته است. یعنی وارد وبسایت مشخص پیام رسان (در اینجا آدرس http://messages.android.com که البته فعلا در دسترس نیست) می شوید.

اندروید مسیج

سپس با اسکن یک QR Code توسط موبایل، اسمارت فون به دستکاپ لینک شده و اکانت گوگل تان به سرویس اندروید مسیج وصل می شود. در نهایت هم به نسخه تحت وب برنامه دسترسی پیدا می کنید و می توانید از طریق وب (به نظر می رسد تمام مرورگرهای معروف از اندروید مسیج پشتیبانی خواهند کرد) پیام ارسال نمایید.

اسکرین شات ها نشان می دهند که رابط کاربری نسخه اندروید آماده است و گوگل در حال حاضر، روی سایت کار می کند. بنابراین با وجود اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیقی مشخص نشده اما نباید خیلی منتظر عرضه نسخه تحت وب اندروید مسیج بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی