ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت و شرایط فروش جیلی GC۶ توسط خودروسازان بم اعلام شد- فرودین 97

گروه خودروسازی بم، مدل فیس لیفت جیلی GC6 را با یک پیشرانه 1498 سی‌ سی تنفس طبیعی به بازار عرضه می کند که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 105 اسب‌ بخار در دور 6200 و ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

گروه خودروسازی بم، مدل فیس لیفت جیلی GC6 را با یک پیشرانه 1498 سی‌ سی تنفس طبیعی به بازار عرضه می کند که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 105 اسب‌ بخار در دور 6200 و بیشینه گشتاور 145 نیوتن ‌متر در دور 4200 است و این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده 4 سرعته خودکار ساخت شرکت JATCO ژاپن به محور جلوی این خودرو منتقل می ‌شود.

جیلی GC6 دارای تجهیزاتی مانند دو کیسه ایمنی هوا (راننده و سرنشین)، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، چراغ روشنایی در روز، سیستم صوتی و تصویری با نمایشگر لمسی 8 اینچی و قابلیت اتصال تلفن همراه، آینه‌‌ های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و سنسور دنده عقب، تنها بخشی از امکانات ایمنی و رفاهی مدل فیس‌ لیفت GC6 است.
شرایط فروش:1- کلیه مبالغ به ریال است.
2- سند و فاکتور فروش خودروها تا پایان بازپرداخت تسهیالت در رهن شرکت خودروسازان بم خواهد ماند.
3- در شرایط فروش قطعی یا اعطای تسهیالت ، خودروها با بیمه بدنه تا پایان دوره تسهیالت بوده و هزینه آن بعنوان تخفیف ویژه بعهده شرکت خودروسازان بم است.
4- کلیه هزینه ها، مالیات های تکلیفی ، بیمه شخص ثالث ، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را به عهده خریدار و مصرف کننده گذاشته است براساس تعرفه های سال 1396 محاسبه گردیده است. بدیهی است در صورت هرگونه تغییر قوانین و نرخ ها در زمان صدور دعوتنامه و یا تحویل خودرومابه التفاوت آن به عهده خریدار می باشد و بایستی پرداخت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    تسهیالت؟؟؟ریِّلیا؟؟??

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    یکیش در نمایندگی کرمان موتور در کنار jac s3 بود ک من اصلا ازش خوشم نیومد ازش،داخلش مشکل دید داشت نسبت به جک،کیفیتش هم خیلی کمتر بود،بوی پراید میده داخلش?

مطالب پیشنهادی