ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دو قسمت اول سری Shenmue برای کنسول ها و پی سی عرضه خواهند شد

سگا اعلام کرد دو نسخه ابتدایی یکی از محبوب ترین بازی های کنسول دریم کست یعنی سری Shenmue برای کنسول ها و پی سی عرضه خواهد شد. سگا این نسخه را به عنوان بهترین تجربه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

سگا اعلام کرد دو نسخه ابتدایی یکی از محبوب ترین بازی های کنسول دریم کست یعنی سری Shenmue برای کنسول ها و پی سی عرضه خواهد شد.

سگا این نسخه را به عنوان بهترین تجربه سری شنمو تا به امروز معرفی کرده که شامل بهبود رزولوشن بازی ها، بهینه سازی کنترل، گزینه های گرافیکی متعدد برای پی سی و رابط کاربری به روز شده می شود. همچنین امکان انتخاب بین استفاده از زبان ژاپنی یا انگلیسی بازی ها هم موجود خواهد بود.

سگا هنوز قیمت و تاریخ انتشار دقیق این نسخه که شامل هر دو قسمت ابتدایی از این سری می شود را اعلام نکرده اما مشخص است که بازی جدا از عرضه فیزیکی، روی فروشگاه های پلی استیشن و ایکس باکس و در نهایت استیم در دسترس خواهد بود.

اولین قسمت از سری شنمو در سال 1999 عرضه شد و در آن زمان یکی از پر هزینه ترین بازی های ویدیویی تاریخ به شمار می رفت. دنباله قسمت اول هم دو سال بعد عرضه شد. البته نسخه اول تنها برای کنسول دریم کست در دسترس بود اما شنمو 2 با تاخیری 2 ساله برای ایکس باکس کلاسیک هم منتشر شد.

قهرمان هر دو قسمت از سری Shenmue ریو هازوکی، یک فرد مسلط به هنری های رزمی است که در تلاش برای پیدا کردن راز قتل پدرش، داستان های گوناگونی را تجربه می کند. این بازی ها به علت دنیای بزرگ، سیستم نبرد پر جزییات و مینی گیم های متعدد معروف بودند.

لازم به ذکر است سگا پیش از این هم احتمال عرضه دوباره شنمو 1 و 2 را تایید کرده بود. قسمت جدید این سری یعنی Shenmue III در حال ساخت برای پلی استیشن 4 و پی سی بوده و با توجه به موفقیت کمپینش در سایت کیک استارتر، به دست کمپانی Deep Silver در سطح جهانی نشر خواهد شد.

در ادامه نگاهی به عکس های نسخه ریمستر بازی خواهیم داشت:

سری Shenmue

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali
    ali | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    یادش بخیر فوق العادست این بازی

  • rad
    rad | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    خبر خیلی خوبی بود

  • rad
    rad | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    بهترین بازی ای که کردم تا به امروز همین بوده . با کنسول دریمکست بازی کردم یادش به خیر

مطالب پیشنهادی