ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل موتو Moto E5 Plus موتورولا Motorola
تکنولوژی

انتشار بنچمارک موبایل اقتصادی Moto E5 Plus موتورولا

این روزها کمپانی موتورولا در عرصه تولید موبایل های ارزان قیمت و اقتصادی به یکی از پیشتازان تبدیل شده است. موبایل Moto E4 مثال خوبی از این رویکرد است که با قیمت کمتر از ۱۵۰ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

این روزها کمپانی موتورولا در عرصه تولید موبایل های ارزان قیمت و اقتصادی به یکی از پیشتازان تبدیل شده است. موبایل Moto E4 مثال خوبی از این رویکرد است که با قیمت کمتر از ۱۵۰ دلاری خود نیازهای بسیاری از کاربران از یک موبایل هوشمند را پوشش می دهد. حال بنچمارکی منتسب به موبایل دیگری از همین رده یعنی Moto E5 Plus منتشر شده که نشان می دهد اقتصادی های موتورولا قرار نیست چندان هم ضعیف باشند.

به تازگی اطلاعات مربوط به تست موبایل Moto E5 Plus موتورولا در پایگاه داده بنچمارک Geekbench منتشر شده و بدین ترتیب اطلاعاتی نسبتاً کامل در خصوص مشخصات سخت افزاری این محصول معرفی نشده در اختیار ما قرار گرفته است.

موبایل موتو Moto E5 Plus موتورولا Motorola

همان طور که در تصویر قابل مشاهده است، Moto E5 Plus مجهز به چیپ مجتمع چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۳۰ با کلاک هسته های ۱.۴ گیگاهرتز خواهد بود و ۳ گیگابایت رم نیز آن را همراهی خواهد کرد. در بخش نرم افزاری نیز تست مذکور با نسخه ۸.۰ اندروید انجام گرفته و به نظر می رسد محصول نهایی نیز با کمترین دستکاری از جانب سازنده روی E5 Plus قرار بگیرد.

وقتی نگاهی به فهرست مشخصات E4 Plus به عنوان موبایل نسل قبل این سری بیادازیم درمی یابیم که با یک به روز رسانی مناسب و اقدامی درست از جانب موتورولا مواجه هستیم که می تواند مشتریان زیادی را با کاربردهای معمولی به سمت محصول اقتصادی جدید این برند بکشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehrani
    mehrani | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    این عکس مربوط به moto x4 می باشد

مطالب پیشنهادی