ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گیمینگ و قدرتمند شیائومی از راه رسید؛ با بلک شارک آشنا شوید

شب گذشته شیائومی بالاخره از موبایل گیمینگ مورد انتظار خود رونمایی کرد که توسعه اش برعهده یکی از زیرمجموعه های این کمپانی به نام «بلک شارک» بوده است. این موبایل، از سخت افزاری شخصی سازی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

شب گذشته شیائومی بالاخره از موبایل گیمینگ مورد انتظار خود رونمایی کرد که توسعه اش برعهده یکی از زیرمجموعه های این کمپانی به نام «بلک شارک» بوده است. این موبایل، از سخت افزاری شخصی سازی شده بهره می برد تا بیشترین پرفورمنس را برای گیمینگ ارائه دهد و از جمله ویژگی های آن می توان به نوعی جدید از سیستم های خنک کننده، چیپست اسنپدراگون 845 و باتری غول آسای 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

نمایشگر 5.99 اینچی دستگاه از نوع IPS LCD بوده و از رزولوشن Full HD+ و نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد. چیپست اسنپدراگون 845 دستگاه هم همراه با هسته های Kryo 385 و پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 از راه می رسد. برای پرفورمنس مناسب، شیائومی این موبایل را به یک سیستم خنک کننده مایع چند مرحله ای مجهز کرده که می تواند دمای پردازنده را تا 8 درجه سانتی گراد کاهش دهد.

موبایل بلک شارک

موبایل بلک شارک درگاهی برای کارت های مایکرو SD ندارد اما در دو مدل به دست مشتریان می رسد: مدلی مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدلی دیگر و مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. توسعه چیپ پردازش تصویر دستگاه برعهده MEMC بوده و سبب می شود وضوح رنگی نمایشگر و عملکرد کلی آن به هنگام نیاز افزایش یابد.

بلک شارک تنها یک اسپیکر دارد و میکروفون دستگاه هم با تمرکز بر قابلیت های گیمینگ و بدون تداخل با گیم پلی بازی، می تواند با سهولت هرچه تمام تر برای تماس صوتی و چت رادیویی مورد استفاده قرار گیرد. طراحی نامتعارف و X شکل دستگاه هم به خاطر ارگونومی بهتر آن و نیز جای گیری بهتر خطوط آنتن در چهار گوشه بوده است.

درست مثل کاری که نینتندو با کنسول سوییچ کرد، امکان اتصال یک گیم پد به بدنه بلک شارک وجود دارد و 50 هزار خریدار نخست دستگاه، آن را به صورت رایگان دریافت می کنند. این گیم پد 28 دلاری از باتری داخلی 340 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و می تواند از طریق بلوتوث به موبایل متصل گردد. گفتنی است که دکمه ای به نام Shark هم در سمت چپ تعبیه شده که با فشردن آن، تمام منابع دستگاه به افزایش پرفورمنس بازی اختصاص می دهد.

بلک شارک در پشت از دوربینی دوگانه بهره می برد که دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی را در خود جای داده و در جلو هم شاهد دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هستیم. در نهایت گفتنی است که موبایل گیمینگ شیائومی به صورت پیش فرض از اندروید اوریو و لانچر شخصی سازی شده JOY UI بهره برده و از روز 20 آپریل در دو رنگ مشکی و خاکستری به دست مشتریان می رسد. قیمت دستگاه برای مدل 6 گیگابایتی معادل 477 دلار و برای مدل پیشرفته تر 8 گیگابایتی 557 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    با این مشخصات و با این قیمت از نظر من عالی و بی نصق

    • milad
      milad | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

      نقص درسته

  • بهنام
    بهنام | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    نوع نمایشگرش چیه؟! اگه led باشه که دیگه حرف نداره

  • farzad jod
    farzad jod | ۲۵ فروردین ۱۳۹۷

    برندی که پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری کامل نداره و قطعاتش پیدا نمیشه مفت نمی ارزه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی