ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Moto G6 موتورولا
تکنولوژی

انتشار بنچمارکی از Moto G6 موتورولا افشای بهره مندی آن از پردازنده ای قوی تر

به طور حتم این یک خبر خوش برای طرفداران میان رده های موتورولا خواهد بود، چرا که بنچمارک تازه منتشر شده از موبایل در انتظار رونمایی Moto G6 این شرکت نشان می دهد که سازنده چیپست ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

به طور حتم این یک خبر خوش برای طرفداران میان رده های موتورولا خواهد بود، چرا که بنچمارک تازه منتشر شده از موبایل در انتظار رونمایی Moto G6 این شرکت نشان می دهد که سازنده چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ را برای آن در نظر گرفته است.

همان طور که از نتایج به دست آمده در جدول انتهای مطلب مشخص است بهره مندی از چیپست هشت هسته ای با کلاک هسته های ۲.۲۱ گیگاهرتز سبب شده تا میان رده موتورولا عملکرد نسبتاً خوبی را از خود به نمایش بگذارد. ضمن این که جدول مذکور بار دیگر تایید می کند که نسخه مجهز به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی این موبایل از ۴ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

از دیگر مشخصات تایید شده موبایل مذکور می تواند به نمایشگر ۵.۷ اینچی آن با نسبت تصویر ۱۸:۹ و حاشیه های کم اشاره کرد. ضمناً در بدنه پشتی شاهد حضور دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود و برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر جا خوش کرده است.

برخلاف بسیاری از میان رده های امروزی، سنسور اثر انگشت در میان رده جدید موتورولا همچنان در زیر دکمه فیزیکی هوم قرار دارد. انتظار می رود این محصول با اندروید 8 راهی بازار گردد.

قرار است موبایل Moto G6 در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) و به همراه دو خویشاوند دیگر خود یعنی G6 Plus و G6 Play به صورت رسمی رونمایی شود.

موبایل Moto G6 موتورولا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی