بازی سازان بین المللی جایزه گیمستان رویداد TGC را داوری خواهند کرد

اعضای هیات داوران 10 نفره «جایزه گیمیستان» در دومین رویداد TGC معرفی شدند. گیمیستان نام منطقه ای فرضی است که 33 کشور آسیایی و آفریقایی را شامل می شود. تمامی کشورهای حاضر در این منطقه، از وجود تیم های جوان بازی سازی بهره برده و صنعت بازی سازی آن ها نیز در حال رشد است.

طبق آمار اعلام شده، بیشتر از 2 میلیارد انسان در این منطقه زندگی می کنند که حدود 40 درصد آن ها روزانه به انجام بازی های ویدیویی می پردازند. بنیاد ملی بازی های رایانه ای، هدف اصلی جایزه گیمیستان را ایجاد فرصت برای بازی سازانی دانسته که خواهان حضور در بازارهای بین المللی هستند.

لازم به ذکر است رامی اسماعیل، بازی ساز مستقل شناخته شده که در کارنامه او عناوینی همچون Super Crate Box و Nuclear Throne دیده می شود، به عنوان داور در این رویداد حضور خواهد داشت.

رویداد TGC

تبلیغ رویداد TGC در نمایشگاهی که مراسم افتتاحیه رویداد گیم کانکشن آمریکا در آن برگزار می شد.

فیل الیوت، مدیر اجتماعی و بازی سازان مستقل کمپانی اسکوئر انیکس نیز از دیگر داوران حاضر در TGC خواهد بود.می توانید لیست کامل داوران جایزه گیمستان را در سایت رسمی این رویداد مشاهده کنید.

بازی سازانی که قصد شرکت در جایزه گیمیستان را دارند، تا 31 فروردین می توانند آثار خود را از طریق این آدرس ارسال کنند. نامزدهای بخش های مختلف این جایزه، 15 خردادماه در سایت رویداد TGC معرفی شده و برندگان آن در اختتامیه، جوایزی را دریافت خواهند کرد.

این رویداد روز 14 و 15 تیر در تهران برگزار خواهد شد. اگر تا پایان روز 2 خرداد برای شرکت در TGC 2018 اقدام کنید، از تخفیف 20 درصدی خرید زودهنگام بهره مند خواهید شد.

مطالب مرتبط

دریافت عوارض از بازی های خارجی به سود چه کسانی خواهد بود؟

فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه هفته گذشته در بازدید از بنیاد ملی بازی های رایانه ای به لزوم دریافت عوارض از بازی های خارجی حاضر در بازار ایران تاکید کرد. وی تصور می کند وضع قانون عوارض 10 الی 20 درصدی برای بازی های ویدیویی که از مرزها وارد کشور می... ادامه مطلب

راه حل نماینده تهران؛ گران کردن بازی های خارجی به بهانه حمایت از بازی سازان داخلی

محمود صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی گران شدن بازی های خارجی را راه حلی برای نجات صنعت بازی سازی داخلی می داند و این در حالی است که دریافت عوارض از بازی های خارجی لزوماً به معنای گران شدن این عناوین نیست. اخیراً شایعات زیادی در مورد نحوه انتشار بازی های خارجی در داخل کشور شنیده... ادامه مطلب

تلنگری به نمایندگان خانه ملت؛ نمایشگاه بازی های رایانه ای در راهروی مجلس برگزار شد

آمار نشان می دهد تنها 5 درصد از بازار بازی های ویدیویی حاضر در کشور، متعلق به محصولات داخلی است و 95 درصد باقی مانده عناصر فرهنگی خارجی هستند که اغلب به صورت غیرقانونی در دسترس مردم قرار گرفته اند. اغلب مسئولان و فعالان حوزه گیم ایران، از این مسئله به عنوان آسیب اجتماعی و فرهنگی... ادامه مطلب

مسدود شدن Clash of Clans چه آسیبی به بازی سازی ایران وارد خواهد کرد؟

اوایل آذر ماه امسال، دسترسی بسیاری از کاربران ایرانی به بازی های کمپانی سوپرسل، تولید کننده آثار برجسته ای چون Clash of Clans و Clash Royale قطع شده و انبوهی از بازیکن های ایرانی با ابهامی بزرگ مواجه شدند. در ابتدا کسی نمی دانست که آیا باز هم مورد لطف و رحمت تحریم های سازنده غربی... ادامه مطلب

سومین لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران با حضور نزدیک به 7000 شرکت کننده آغاز به کار کرد

سرانجام سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران، امروز شروع به کار کرد. این مسابقات با حضور نزدیک به 7000 شرکت کننده، رکورد تعداد شرکت کنندگان در دو دوره قبلی را پشت سر گذاشت. لازم به ذکر است که 10 درصد شرکت کنندگان در این سری مسابقات زنان هستند. استقبال بانوان از مسابقات این دوره به... ادامه مطلب

ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران آغاز به کار کرد

صبح امروز، اولین کنفرانس خبری ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با حضور متین ایزدی، دبیر جشنواره و هادی اسکندری، دبیر بخش فرهنگی جشنواره برگزار شد. دبیر ششمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران، در ابتدای سخنان خود به ارائه آماری مربوط به دوره های پیشین پرداخت و گفت که در 5 دوره قبلی، مجموعاً... ادامه مطلب

نظرات ۰

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود