ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرمایه گذاری یاهو روی یک پلتفرم تبادل ارز مجازی ژاپنی

گزارش شده که قراردادی میان کمپانی تبادل ارز BitARG توکیو و شرکت ژاپنی زیر مجموعه‌ی یاهو منعقد شده که طبق آن قرار است ۴۰ درصد از سهام پلتفرم تبادل ارز مجازی جدید BitARG در اختیار یاهو ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

گزارش شده که قراردادی میان کمپانی تبادل ارز BitARG توکیو و شرکت ژاپنی زیر مجموعه‌ی یاهو منعقد شده که طبق آن قرار است ۴۰ درصد از سهام پلتفرم تبادل ارز مجازی جدید BitARG در اختیار یاهو ژاپن قرار بگیرد.

دو کمپانی یاد شده، هیچ اطلاعات مالی دقیقی درباره‌ی این محتوای قرارداد اعلام نکرده‌اند اما به ادعای یک منبع خبری ناشناس، قرارداد مذکور به قیمت ۲ تا ۳ میلیارد ین منعقد شده که در واقع مبلغی معادل ۱۸.۶ تا ۲۷.۹ میلیون دلار آمریکاست.

سخنگویان دو شرکت معتقدند که اکنون در حال ورود به عصر جدیدی از بلاکچین هستیم. زمانی که اپلیکیشن‌ها در حوزه‌ی ارز‌های مجازی  تاثیر شگرفی دارند. از این رو لازم است توانایی‌های امنیتی گروه یاهو در سرویس  تبادل ارز مجازی جدید BitARG  به کار گرفته شود تا امنیت  تمامی تراکنش‌ها تامین گردد.

BitARG که بهمن ماه سال گذشته مجوز پلتفرم تبادل ارز مجازی خود را از آژانس سرویس‌های مالی ژاپن دریافت نمود، قصد دارد پلتفرم تبادل ارز مجازی خود را در پایان پاییز امسال راه اندازی کند تا در درجه اول به خرید و فروش بیت کوین بپردازد.

البته سرمایه‌ گذاری شرکت ژاپنی زیر مجموعه‌ی یاهو در پلتفرم مربوطه تمام نشده و قرار است در بهار سال آینده قرارداد دیگری نیز در این زمینه میان دو طرف بسته شود.

کمپانی تبادل ارز BitARG توکیو تنها شرکتی نیست که قرارداد‌های این چنینی منعقد می‌کند چرا که هفته‌ی گذشته، Monex Group تمامی سهام Coincheck (یک سرویس معروف تبادل بیت کوین ژاپنی) را به قیمت ۳۴ میلیون دلار خریداری کرد. به گفته‌ی مسئولین دو شرکت، این قرارداد سعی دارد تا دانش تکنولوژی بیت کوین و ارز مجازی کوین چک را با بینش سرمایه‌گذاری گروه مونکس ترکیب سازد. این مسئله موجب می‌شود که امنیت داخلی سرویس کوین چک بالاتر رفته و آسیب پذیری‌هایش کمتر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی