ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مقایسه قیمت رنو ساندرو در ایران و انگلستان؛ یک معادله تلخ

قیمت گذاری جدید داچیا ساندرو (در ایران با برند رنو عرضه می شود) در مدل 2018 در کشور انگلستان صورت پذیرفته است و با این که این خودرو کمی افزایش قیمت را تجربه کرده است ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

قیمت گذاری جدید داچیا ساندرو (در ایران با برند رنو عرضه می شود) در مدل 2018 در کشور انگلستان صورت پذیرفته است و با این که این خودرو کمی افزایش قیمت را تجربه کرده است اما از نظر بهای پرداختی ارزان ترین خودروی صفر کیلومتر تولید انبوه در بازار کشور انگلستان به شمار می رود.

پیش از این داچیا با قیمت 5.995 پوند عرضه می شد که حال قیمت آن به 6.995 پوند رسیده است.

طبق محاسبه موسسه CAP HPI این خودرو از نظر هزینه نگه داری و مقرون به صرفه بودن، ارزان ترین خودرویی است که شما می توانید در این کشور خریداری کنید.

در واقع این موسسه با محاسبه رقم دقیق هزینه های رانندگی با این خودرو اعلام کرده است که ساندرو در هر مایل تنها 20.63 پنس خرج روی دست شما خواهد گذاشت. این در حالی است که حتی اگر به صورت تخت گاز نیز با این خودرو رانندگی کنید هزینه شما بیش از این نخواهد بود.

Dacia Sandero Stepway

نکته جالب تر این که خودروی ارزان قیمت بعدی لیست نیز داچیا لوگان MCV است که با قیمت 7295 پوند عرضه می شود.

این خودرو در دسته کلاس خودروهای کاربردی با محوریت فضای بیشتر صندوق و سرنشینان طراحی و ساخته شده است اما در بازار کشور ما به دلیل این که این دست از خودروها با استقبال مناسبی رو به رو نمی شوند، تا به حال در ایران عرضه نشده است.

New_Dacia_Sandero_Stepway_29

اگر بخواهیم یک مقایسه به نسبت جالب داشته باشیم، با بهای پرداختی یک مک لارن سنا که معادل ۷۵۰ هزار پوند است می توان بیش از ۱۰۷ دستگاه ساندرو در کشور انگلستان خریداری کرد.

مک لارن سنا یکی از گران قیمت ترین خودروهای عرضه شده در بازار انگلستان به شمار می رود.

در حال حاضر داچیا ساندرو یا همان رنو ساندرو در نسل گذشته در بازار آزاد ایران بهایی بیشتر از 57 میلیون تومان دارد و قیمت کارخانه ای مدل سال 97 آن نیز با توجه به بهای دلار، قطعا شاهد افزایش قیمت حتی بیشتر از 10 درصد نیز خواهیم بود.

این در حالی است که جدیدترین مدل ساندرو با سطح تجهیزات و امکانات بسیار بیشتر به نسبت مدل عرضه شده در کشور ما حتی با بهای عجیب و غریب پوند در ایران، ارزان تر از کشور ما تمام می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mehdi rahmanzadeh
    mehdi rahmanzadeh | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    مزخرف ترین ماشینه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی