ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت جدید خودروهای میتسوبیشی با توجه به افزایش نرخ ارز

آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران، با توجه به تغییرات شکل گرفته در نرخ ارز، قیمت جدید محصولات خود را به روز رسانی کرد. قیمت های اعلام شده در جدول ذیل از تاریخ 26 ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران، با توجه به تغییرات شکل گرفته در نرخ ارز، قیمت جدید محصولات خود را به روز رسانی کرد.
قیمت های اعلام شده در جدول ذیل از تاریخ 26 فروردین ماه 97 قابل است.
قیمت جدید محصولات میتسوبیشی - فروردین 97میتسوبیشی اوتلندر غیر هیبریدی از یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری به قدرت 170 اسب بخار استفاده می کند و این موتور به وسیله جعبه دنده CVT قدرت را به دو یا هر چهارچرخ منتقل می نماید.
جدا از قسمت فنی، اوتلندر از امکانات رفاهی مناسبی مانند کروز کنترل، دوربین دید 360 درجه، رانندگی 3 حالته به همراه حالت دو دیفرانسیل، سانروف 3 حالته، ترمز دستی برقی، مانیتور 6.4 اینچی، صندلی برقی 8 حالته و... سود برده است.میتسوبیشى ASX مجهز به پیشرانه 4 سیلندر به حجم 2000 سى سى است که توانایى تولید 147 اسب بخار قدرت و گشتاور 197 نیوتون متر تولید مى کند.‏Lancer نیز داراى موتور 4 سیلندر به حجم 1800 سى سى است که 140 اسب بخار قدرت و 179 نیوتون متر گشتاور تولید مى کند.میتسوبیشى Mirage داراى موتور 3 سیلندر به حجم 1200 سى سى است که مى تواند ٧٩ اسب بخار قدرت و ١٠٠ نیوتون متر گشتاور تولید مى کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • زیتانیکس
    زیتانیکس | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    اندازه عربستان هم نشدید
    به نفع مردمش تغییر کرد
    خاک تو سرتون

مطالب پیشنهادی