ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ موبایلی با بریدگی نمایشگر می‌سازد؟

پرچمداران فعلی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس جزو موبایلی‌هایی بودند که در صفحه‌ی نمایششان بریدگی تعبیه نشده بود و در عوض با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پایین بدنه‌شان، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

پرچمداران فعلی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس جزو موبایلی‌هایی بودند که در صفحه‌ی نمایششان بریدگی تعبیه نشده بود و در عوض با حاشیه‌های بسیار باریک در بالا و پایین بدنه‌شان، طراحی زیبایی را خلق کرده بودند. این مسئله موجب شده بود که این گوشی‌ها از نسبت تصویر مناسبی برخوردار شوند و به همین دلیل تصور همگان این بود که سامسونگ جزو معدود شرکت هایی باشد که سراغ بریدگی در نمایشگر نرود.

اکنون پتنتی توسط کمپانی کره‌ای ثبت شده که تمامی تصورات کارشناسان را برهم زده و اطلاع می‌دهد که این شرکت هم قصد دارد رویکردی شبیه به دیگر شرکت‌ها در پیش بگیرد. این پتنت که به نظر می‌رسد به گلکسی اس 10 اختصاص داشته باشد، مشخص می‌کند که این گوشی قرار است یک بریدگی در بالای صفحه نمایشش داشته باشد تا دوربین سلفی و سنسور‌ها را در آن منطقه قرار بدهد.

البته سامسونگ پتنت دیگری نیز ثبت کرده که اثری از بریدگی نمایشگر در آن به چشم نمی‌خورد. در عوض گوشی به نمایش گذاشته شده در این پتنت کاملا بدون حاشیه بوده و تنها فریمی باریک دور صفحه نمایشش را پوشانده است.

اگر این پتنت به کهکشانی بعدی سامسونگ اختصاص داشته باشد، بدین ترتیب کمپانی یاد شده مجبور خواهد بود که سراغ حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر رفته و محلی برای قرار دادن دوربین سلفی و دیگر سنسور‌هایش پیدا کند. با توجه به اینکه پیشتر شایعاتی درباره‌ وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگرهای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 مطرح شده بود، احتمال می‌رود که پتنت دوم به واقعیت نزدیکتر باشد.

در حال حاضر طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر پرچمدار بعدی‌ این شرکت کره‌ای یعنی گلکسی نوت 9 هستند که قرار است  قدری زودتر از حد معمول هر ساله تا اواسط تابستان عرضه گردد. تصاویری از این موبایل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی سامسونگ به احتمال قوی، اولین موبایل این شرکت خواهد بود که از  حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • pouya s
    pouya s | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    اصلن نمیدونم چه کرمی که صفحه بریدگی داشته باشه که حالا بخواند تو طراحی استفاده می کنند یکمی لبه داشته باشه کسی را نمی کشه

  • E.A
    E.A | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    یعنی اگر این کارو بکنه دیگه واقعا حالم ازش بهم میخوره ? ?

  • سینا جنگجو
    سینا جنگجو | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

    ای خداکی ابن مردم میخواین ازتعصبی بودنشون دست بردارن چینی و ... نگن شرکت پدرتون خیلی این تعصبی پول خرید پرچم دار هیچ شرکتی ندارن چه چینی چه سام چه اپل و ... مثل خودم پس دس برداریم هرکی با توجه به پول جیبش و علاقه و نیازش میخره دیگه این مسخره کاری هارو نداره

  • میلاد ترابی
    میلاد ترابی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

    شبیه گوشی های میان رده هواوی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی