ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دیجیتال فاندری باور دارد پلی استیشن بعدی تا اواخر 2019 عرضه نخواهد شد

طی چند وقت اخیر، هر روزه شاهد شایعاتی مرتبط با تاریخ عرضه کنسول نسل بعدی سونی و مایکروسافت هستیم. حال سایت دیجیتال فاندری در یکی از تازه ترین مقالات تحلیلی خود اعلام کرده است که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۵

طی چند وقت اخیر، هر روزه شاهد شایعاتی مرتبط با تاریخ عرضه کنسول نسل بعدی سونی و مایکروسافت هستیم. حال سایت دیجیتال فاندری در یکی از تازه ترین مقالات تحلیلی خود اعلام کرده است که احتمال عرضه کنسول پلی استیشن 5 در سال جاری کم بوده و به احتمال زیاد، این کنسول در سال های 2019 یا 2020 عرضه خواهد شد.

در تحلیل دیجیتال فاندری در رابطه با تاریخ عرضه پلی استیشن 5 آمده: «سه ماهه چهارم سال 2019 اولین تاریخ مناسب برای عرضه کنسول نسل بعدی سونی محسوب می شود اما قیمت تکنولوژی استفاده شده در این کنسول ترسناک به نظر می رسد. حتی در حال حاضر قطعات به کار رفته در ایکس باکس وان ایکس باعث بالا رفتن قیمت این کنسول شده اند.»

دیجیتال فاندری

در ادامه این مقاله آمده است: «وجود پردازنده بزرگ 7 نانومتری و سیستم خنک کننده، مانند نمونه ای که در ایکس باکس وان ایکس استفاده شده، روی سطح قیمت تاثیر گذار خواهد بود. به صرفه بودن پلی استیشن و ایکس باکس بعدی از نظر مالی، مهم ترین موضوع در رابطه با کنسول های نسل بعد است و به همین دلیل، عرضه کنسول های ذکر شده تا قبل از سال 2020 بعید به نظر می رسد.»

با توجه به مقاله این سایت و تحلیل هایی که پیش از این منتشر شده بودند، می توان نتیجه گرفت مایکروسافت و سونی در آینده ای نزدیک از سخت افزار جدید خود رونمایی نخواهند کرد. البته در حال حاضر عجله زیادی هم برای ورود به نسل بعدی کنسول ها وجود ندارد. مایکروسافت به تازگی کنسول میان نسلی خود را عرضه کرده و هنوز بازی های بزرگ زیادی برای پلی استیشن 4 در راه هستند. همچنین ادامه دار بودن موفقیت نینتندو سوییچ هم می تواند روی نگاه مایکروسافت و سونی به کنسول های خانگی تاثیر گذار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی