ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10[تماشا کنید]

برای اولین بار دو موبایل هواوی پی 20 پرو و آیفون 10 در کانال یوتیوب معروف SuperSaf TV با یکدیگر مقایسه شدند و مشخص شد که سرعت پردازش این دو موبایل در باز کردن اپ‌ها، چقدر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

برای اولین بار دو موبایل هواوی پی 20 پرو و آیفون 10 در کانال یوتیوب معروف SuperSaf TV با یکدیگر مقایسه شدند و مشخص شد که سرعت پردازش این دو موبایل در باز کردن اپ‌ها، چقدر با یکدیگر تفاوت‌ دارد.

این تلفن‌های هوشمند پیشرفته که پرچمداران قدرتمند دو شرکت اپل و هواوی به شمار می‌روند، در این آزمایش سرعت، عملکرد بسیار مناسبی از خود به جا گذاشتند. آزمایش صورت گرفته شامل باز شدن ۱۰ اپلیکیشن و بازی همزمان با یکدیگر می‌شد تا مشخص کند کدامیک از این دو گوشی قادرند سرعت خود را حفظ کنند.

در حالی که هواوی پی 20 پرو توانست اپلیکیشن‌ های سبکی نظیر توییتر، اینستاگرام و یوتیوب را با سرعت بیشتری باز کند اما در پردازش کردن برنامه‌های سنگین، این آیفون 10 بود که موفق شد بازی‌ هایی نظیر Temple Run 2, Dead Trigger 2 و Asphalt 8 را سریعتر بارگذاری کند.

هواوی پی 20 پرو اثبات کرد که رقیب قدرتمندی برای گرانترین آیفون به شمار می‌رود و توانست تمامی برنامه‌های باز شده را در پس زمینه‌اش فعال نگه دارد در حالی که آیفون 10 مجبور شد برخی از اپ‌ها را دوباره بارگذاری کند.

پرچمدار اپل تنها به همراه ۳ گیگابایت رم عرضه می‌شود و به همین دلیل است که حافظه‌ی کافی برای پردازش همزمان برنامه‌های زیاد را ندارد. در حالی‌ که رم ۶ گیگابایتی تعبیه شده در هواوی پی 20 پرو، این گوشی را قادر ساخته تمامی اپ‌ها را در کنار هم باز نگه دارد. با اینکه آیفون 10 در بسیاری از مواقع سریعتر بوده و سیستم‌عامل iOS بهتر از اندروید بهینه شده است، این موبایل به علت رم کم تعبیه شده در آن نتوانست در این تست حضور موفقی داشته باشد.

آیفون 10 از یک چیپست شش هسته‌ای A11 بایونیک اپل برخوردار است در حالی‌که هواوی پی 20 پرو از یک چیپست هشت هسته‌ای Kirin 970 استفاده می‌کند که پیشتر نیز در سری هوای میت 10 تعبیه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • عبدالجبار رحیم زاده
    عبدالجبار رحیم زاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اون چند تا بازی ای هم که اپل ابتدا زودتر اجراش کرد بخواطر این بود که برنامه هتی قبلی رو میبست و حافظه رمش سبکتر بود ولی هواوی نه، در حال اجرای قبلی ها بود برا همین کمی دیرتر بازش میکرد!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی