ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کارگردان بازی God of War از دلایل تحول شخصیت کریتوس می گوید [تماشا کنید]

برای تجربه یکی از مورد انتظارترین عناوین سال یعنی بازی God of War تنها چند روز باقی مانده و یکی از قابل توجه ترین نکات در مورد این فرنچایز، تغییر کریتوس طی نسخه های مختلف ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۱:۴۵

برای تجربه یکی از مورد انتظارترین عناوین سال یعنی بازی God of War تنها چند روز باقی مانده و یکی از قابل توجه ترین نکات در مورد این فرنچایز، تغییر کریتوس طی نسخه های مختلف این سری است.

در ویدیو جدید بازی که «ماجراجویی کریتوس» نام دارد؛ کوری بارلوگ، کارگردان بازی، در مورد تاریخچه زندگی کریتوس و ماجراهایی که شخصیت او در قسمت های پیشین این سری را ساخته اند، سخن می گوید.

در این ویدیو علت تک بعدی بودن کریتوس در قسمت های پیشین این سری و دلایل تغییر شخصیتی او در این قسمت، بازگو می شوند. بدون شک حضور آترئوس در داستان بازی، روی این قضیه تاثیر گذار خواهد بود.

جدا از این ها، سونی به تازگی اعلام کرده است کسانی که بازی را پیش خرید کرده اند، از امروز می توانند بازی God of War را پیش دانلود کنند. این عنوان از روز جمعه 31 فروردین در دسترس خواهد بود. البته لازم به ذکر است که نسخه های فیزیکی God of War هم اکنون در بسیاری از نقاط دنیا از جمله کشور ما با قیمت هایی کذایی به فروش می رسند.

با توجه به نمرات منتقدان به بازی God of War که چند روز پیش منتشر شد، می توان این بازی را یکی از برترین انحصاری های کنسول پلی استیشن 4 دانست. فردا منتظر ویدیو جذاب دیجیاتو از این بازی باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی