ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زیمنس
تکنولوژی

تقویت حضور زیمنس در خاورمیانه و احداث تاسیسات اینترنتی جدید در امارات

شرکت آلمانی زیمنس اعلام کرده که در پی گسترش بیش از پیش حضور خود در خاور میانه است و در همین رابطه قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار را ظرف سه سال آینده در حوزه دیجیتال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

شرکت آلمانی زیمنس اعلام کرده که در پی گسترش بیش از پیش حضور خود در خاور میانه است و در همین رابطه قصد دارد ۵۰۰ میلیون دلار را ظرف سه سال آینده در حوزه دیجیتال در این منطقه سرمایه گذاری کند.

این غول نرم افزاری و مهندسی در هفته ای که گذشت از طرح هایش برای توسعه نوآوری های دیجیتالی در خاورمیانه پرده برداشت و اعلام کرد که دو مرکز اینترنتی در امارات متحده عربی راه اندازی می کند؛ یکی در دبی و دیگری در ابوظبی.

پروژه ها نیز قرار است در اکوسیستم MindSphere توسعه داده شوند که در واقع سیستم عامل مبتنی بر کلاود و متن باز زیمنس برای اینترنت اشیاء است. این شرکت در نظر دارد ۳۰ مرکز کاربرد MindSphere را در بیش از ۱۷ کشور دنیا راه اندازی کند تا صدها مهندس و متخصص خود را برای کار روی پروژه مشتریانش در یادگیری ماشینی و تحلیل داده به خدمت گمارد.
مرکزی که در ابوظبی تاسیس می شود روی گسترش بهره وری آب، پسماند و نفت و گاز به مشتریان خدمت رسانی میکند و مرکزی که در دبی تاسیس می شود روی راهکارهایی برای فرودگاه، حمل و نقل و لوجستیک تمرکز میکند.

در بیانیه خبری زیمنس در این رابطه، از اینترنت اشیاء تحت عنوان عاملی برای «تلفیق جهان های مجازی و فیزیکی برای ایجاد محیط های هوشمند» یاد شده و به دستگاه هایی اشاره گردیده که می توانند به اینترنت متصل شوند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

رونالد بوش مدیر ارشد تکنولوژی زیمنس در این باره گفته است:

اینترنت اشیاء از راه رسیده و به زودی صنایع و شهرها را متحول می کند. با این حال بسیاری از شرکت ها همچنان در مراحل اولیه پیاده سازی استراتژی های دیجیتالی و استفاده از آنها در الگوهای کسب و کار خود هستند.

از نظر ما تکنولوژی های دیجیتالی از پتانسیل های بالایی در خاور میانه برخوردارند و قصد داریم به همین خاطر از ایجاد تغییر در این منطقه حمایت کنیم. [این تغییر می تواند شامل] پرورش جوانان تا ایفای نقش آنها در راه اندازی مراکز MindSphere باشد.

 سرمایه گذاری روی نسل جدید

سرمایه گذاری زیمنس همچنین شامل کمک های نرم افزاری به دانشجویان در امارات متحده عربی، مصر و عربستان سعودی میشود تا از این طریق مهارت های دیجیتالی جوانان این مناطق تقویت شده و نیروی کار در آنها تنوع پیدا کند.

گفتنی است این طرح ها همگی در راستای اهداف تازه برخی دولتمردان خاورمیانه برای کارآفرینی در بخش خصوصی و همچنین کاهش وابستگی شان به نفت و درآمدهای آن صورت می گیرد.

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی