ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در هفته های آتی تولید نمایشگر آیفون های 2018 را شروع می کند

بر اساس گزارش ها سامسونگ می تواند نمایشگرهای OLED آیفون های سال 2018 را از ماه مه، (اردیبهشت تا خرداد) تولید نماید. به این ترتیب این کمپانی زودتر از برنامه از پیش تعیین شده قادر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

بر اساس گزارش ها سامسونگ می تواند نمایشگرهای OLED آیفون های سال 2018 را از ماه مه، (اردیبهشت تا خرداد) تولید نماید. به این ترتیب این کمپانی زودتر از برنامه از پیش تعیین شده قادر به تولید خواهد شد.

پیش از این گمانه زنی شده بود که اپل قصد دارد در ماه سپتامبر سال جاری میلادی سه آیفون جدید معرفی نماید که انتظار می رود دو مدل از آنها از نمایشگر OLED بهره مند باشد. کمپانی ساکن کوپرتینو در آیفون 10 نیز نمایشگر OLED تعبیه کرده است.

به نظر می رسد یکی از دلایل تولید پیش از موعد سامسونگ به زمان احتمالی عرضه آیفون های آتی مربوط باشد. بنا بر گزارش ها قرار است اپل دو آیفون بهره مند از نمایشگر OLED را در ماه سپتامبر (شهریور تا مهر) روانه بازار کند؛ حدوداً یک ماه زودتر از زمانی که آیفون 10 (در نوامبر سال 2017) روانه بازارها شد.

پیش از این اعلام شده بود که ال جی نیز تمایل به تولید نمایشگرهای آیفون های سال 2018 دارد. با این حال به نظر می رسد این کمپانی کره ای موفق نشده به استانداردهای بالای اپل در این زمینه دست یابد. به همین دلیل احتمالاً این بار هم سامسونگ تنها تولید کننده این نمایشگرها خواهد بود.

البته سامسونگ قصد ندارد پیش از پایان تولید نمایشگرهای باقی مانده برای آیفون 10 تولید نمایشگرهای آیفون های بعدی را شروع کند.

به احتمال قریب به یقین اپل قصد دارد دو آیفون یاد شده را با نام های احتمالی آیفون Xs و Xs پلاس با نمایشگرهای 5.8 و 6.5 اینچی و با طراحی مشابه با آیفون 10 عرضه نماید. به این ترتیب این آیفون ها فاقد حسگر اثر انگشت Touch ID خواهند بود ولی از سیستم تشخیص چهره Face ID بهره خواهند برد. همچنین در آیفون های امسال شاهد یک نمونه ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگر LCD خواهیم بود که احتمالاً اندازه ای 6.1 اینچی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی