ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک پرو
تکنولوژی

کروم بوک پرو سامسونگ با کیبورد بک لایت معرفی شد

کروم بوک پرو سامسونگ که بیش از یک سال از عرضه اش به بازار می گذرد امکانات و قابلیت های متنوعی را در ازای برچسب قیمتی ۵۰۰ دلاری اش در اختیار کاربران می گذارد. اما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۵

کروم بوک پرو سامسونگ که بیش از یک سال از عرضه اش به بازار می گذرد امکانات و قابلیت های متنوعی را در ازای برچسب قیمتی ۵۰۰ دلاری اش در اختیار کاربران می گذارد. اما فقدان یک کیبورد بک لایت در این محصول همواره از سوی دارندگانش احساس می شده و سامسونگ با در نظر داشتن همین کاستی چندی پیش در سکوت خبری نسخه ویژه ای از آن را همراه همین ویژگی به بازار عرضه کرد.

این محصول که در اصل توسط عوامل وبسایت Chrome Unboxed رویت شده دستخوش تغییرات چندانی نسبت به نسخه اولیه اش نشده است. بدنه فلزی محصول همچنان سرجایش است و وزن آن نیز از همان مقدار ۱.۰۷۹ کیلوگرم تجاوز نمی کند.

جک هدفون ودرگاه کارت حافظه میکرو اس دی دستگاه نیز در سمت چپ بدنه آن تعبیه شده اند و دو پورت USB Type-C در هر دو طرف آن به چشم می خورد. در سمت راست محصول همچنین میتوان دکمه پاور، چرخنده تنظیم صدا و محل تعبیه شده برای قرار گیری استایلوس را مشاهده نمود.

کروم بوک پرو

البته باید در نظر داشت که قلم این کروم بوک همان اس پن موبایل های سری نوت نیست با این  حال از تکنولوژی تشدید الکترومغناطیسی پشتیبانی می کند و قطعا به میزان قابل توجهی بر قابلیت های این محصول می افزاید.

در بالای کیبورد دستگاه هم یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی LED با رزلوشن ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خودنمایی میکند که نسبت تصویر ۳ به ۲ را برای کاربرانش فراهم می نماید. زوایای دید این نمایشگر نیز بسیار مطلوب و واید هستند و روشنایی آن برابر با ۴۰۰ نیت اعلام شده که این یعنی در محیط های باز نیز به به راحتی می توانید آن را مشاهده نمایید.

توان پردازشی دستگاه را هم یک پردازنده Core m3 اینتل همراه با ۴ گیگابایت رم تامین می کند که وظیفه خود را حتی در زمان باز بودن همزمان چندین تب به خوبی انجام میدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی