ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشانه ای از معرفی آیفون SE جدید در هفته های آتی و قیمت احتمالی آیفون های 2018

بر اساس گزارش هایی که در ماه های اخیر منتشر شده اپل قصد دارد در سال جاری میلادی، سه مدل آیفون جدید معرفی نماید. اخیراً گمانه زنی هایی در مورد قیمت این گوشی های هوشمند ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۱

بر اساس گزارش هایی که در ماه های اخیر منتشر شده اپل قصد دارد در سال جاری میلادی، سه مدل آیفون جدید معرفی نماید. اخیراً گمانه زنی هایی در مورد قیمت این گوشی های هوشمند و نیز احتمال معرفی نسل جدیدی از آیفون SE مطرح شده است.

اپل آیفون 10 را مدتی پس از آیفون های 8 و 8 پلاس به بازار عرضه کرد. البته این بار خبر می رسد که کمپانی ساکن کوپرتینو قصد دارد هر سه آیفون بعدی را به طور همزمان، در اواسط سپتامبر (اواخر شهریور تا اوایل مهر) به بازار عرضه کند.

انتظار می رود این گوشی های هوشمند دارای دو مدل Xs و Xs پلاس بهره مند از نمایشگر OLED باشند. در عین حال یک مدل ارزان قیمت تر با نمایشگر 6.1 اینچی LCD روانه بازار خواهد شد.

بنا بر گزارش ها احتمالاً اپل قصد دارد آیفون بهره مند از نمایشر LCD را با قیمت 799 دلار روانه بازار کند. برای آیفون های Xs دارای نمایشگر 5.8 اینچی و Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی نیز قیمت های 899 و 999 دلار را در نظر خواهد گرفت.

مشخصات احتمالی آیفون های 2018 در کنار نمونه های فعلی

همچنین اعلام شده قرار است سامسونگ در ماه مه (اردیبهشت تا خرداد)، تولید نمایشگرهای OLED آیفون های گران قیمت تر را شروع کند و در ماه پس از آن میزان تولید را تا دو برابر افزایش دهد.

در صورتی که تولید نمایشگرهای یاد شده از ماه آتی شروع شود، انتظار می رود تولید سایر قطعات این گوشی های هوشمند نیز به زودی آغاز گردد. به این ترتیب مونتاژ آیفون ها توسط شرکت هایی از جمله فاکسکان پیش از زمان معمول شروع خواهد شد.

همچنین پایگاه داده رگولاتور کمیسیون اقتصادی اورآسیا که پیش از این سابقه افشای اطلاعات درستی در مورد برخی از محصولات اپل را داشته خبر از ثبت مشخصات یک آیفون جدید داده است.

اطلاعات در این پایگاه داده به طور معمول یک ماه پیش از ارسال موبایل ها به بازارها ثبت می شود. با توجه به اینکه ماه ها تا عرضه سه آیفون اصلی امسال باقی مانده، احتمال می رود گوشی مورد اشاره، نسل بعدی آیفون SE باشد.

به این ترتیب گمان می رود آیفون SE در ماه های مه تا ژوئن (اردیبهشت تا تیر ماه) رونمایی شود.

بنا بر گزارش هایی که پیش از این در مورد مشخصات نسل بعدی آیفون SE مطرح شده، این گوشی از طراحی مشابه با مدل قبلی بهره خواهد برد. البته انتظار می رود اپل چیپست جدیدتر A10 را برای آن در نظر بگیرد. احتمال می رود در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل (WWDC) شاهد معرفی نسل جدید آیفون SE باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی