ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا تبلتی تاشو و دارای کیبورد فیزیکی از سامسونگ در راه است؟

سامسونگ به تازگی گواهی ثبت پتنت جدیدی را دریافت کرده که اشاره به نوعی طراحی یک تبلت تاشو دارد که حتی در بین پتنت های دیگر ثبت شده توسط این کمپانی نیز غیر معمول به ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۱

سامسونگ به تازگی گواهی ثبت پتنت جدیدی را دریافت کرده که اشاره به نوعی طراحی یک تبلت تاشو دارد که حتی در بین پتنت های دیگر ثبت شده توسط این کمپانی نیز غیر معمول به حساب می آید.

پتنت تبلت تاشو سامسونگ

درخواست ثبت پتنت مورد بحث اولین بار در آوریل سال 2015 مطرح شده و اکنون در اداره علامت تجاری و پتنت ایالات متحده به ثبت رسیده. بر اساس اطلاعات منتشر شده طرح تبلت یاد شده به گونه ای است که در صورت تا شدن، اندازه آن نصف نمی شود، بلکه تنها 40 درصد کوچکتر می شود. به عبارت دیگر تبلت از چند نقطه به روی نمایشگر دستگاه تا می شود.

پتنت تبلت تاشو سامسونگ
برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

یکی از دو جهتی که تا می شود کیبوردی فیزیکی در قسمت پشتی خود دارد. به این ترتیب کاربران می توانند با تا کردن این قسمت، از کیبوردی فیزیکی که بخشی از نمایشگر را پوشانده بهره ببرند، در حالی که هنوز قسمتی از نمایشگر نیز قابل مشاهده است.

هنگامی که هر دو بخش تا می شوند، به نوعی به عنوان محافظ نمایشگر عمل می کنند که البته بخشی از نمایشگر همچنان بدون محافظت باقی می ماند.

بخش تا شونده مقابل که فاقد کیبورد است، در هنگام تا شدن به عنوان یک نمایشگر برای نشان دادن اعلان ها کاربرد دارد. با این حال مکانیزم کار این قسمت همچنان نا مشخص است.

اطلاعات دیگری که همراه با تصاویر این پتنت منتشر شده خبر از قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی می دهند. به طور دقیق تر اشاره شده که کاربران می توانند از تبلت برای برقراری تماس های تلفنی بهره ببرند.

هنوز نمی توان با اطمینان گفت که آیا سامسونگ قصد طراحی تبلتی با طرح پتنت یاد شده را دارد یا خیر. با این حال در زمینه موبایل های تاشو، کمپانی کره ای چندی قبل به طور رسمی تأیید کرده بود که عرضه این موبایل شایعه نیست و در آینده روانه بازارها خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی