ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: هواوی پی 20 پرو

دوره «گوشی های دوربین دار» را به خاطر دارید؟ زمانی که اضافه شدن یک دوربین نه چندان با کیفیت به تلفن های هوشمند، تحولی عظیم در دنیای موبایل به حساب می آمد. جلوتر که بیاییم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

دوره «گوشی های دوربین دار» را به خاطر دارید؟ زمانی که اضافه شدن یک دوربین نه چندان با کیفیت به تلفن های هوشمند، تحولی عظیم در دنیای موبایل به حساب می آمد. جلوتر که بیاییم به هواوی پی 20 پرو می رسیم، اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین ۳ گانه که به سرعت پس از عرضه، عنوان بهترین دوربین در دنیای موبایل را به دست آورده است.

هواوی در پرچمدار جدید موفق شده به اندازه بیش از یک نسل نسبت به مدل قبلی پیشرفت کند و رقبای قدیمی مثل آیفون و گلکسی های سامسونگ را پشت سر قرار دهد. شرکت چینی کمی قبل با عبور از اپل، جایگاه دومین تولید کننده تلفن هوشمند را از آن خود کرده بود و حالا به نظر می رسد برای دست یافتن به رتبه اول، روی توسعه بهترین دوربین بازار تمرکز کرده است.

حداقل تا اینجا فرمول هواوی کاملاً موفق عمل کرده و سر و صدای زیادی در بازار موبایل به راه انداخته است. پیش از این در بررسی P20 Pro با خصوصیات کامل پرچمدار جدید هواوی آشنا شدید. از شما دعوت می کنیم برای آشنایی کامل تر، بررسی ویدیویی دستگاه را هم تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • yaserhazrati
    yaserhazrati | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    هواوی چند هفته قبل از جدیدترین پرچم داران خود در خانواده P20 رونمایی کرد. قدرتمندترین گوشی در این سری P20 Pro است که به لطف دوربین سه گانه و رنگ منحصر به فرد طیفی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. تنها چند روز پس از معرفی P20 Pro بود که وب سایت DxO Mark دوربین به کار رفته در این دستگاه را با امتیاز 109 به عنوان بهترین دوربین به کار رفته در تمامی تلفن های هوشمند معرفی کرد و آن را با فاصله بسیار زیادی بالاتر از آیفون X، گلکسی اس 9 پلاس و پیکسل 2 قرار داد. با وجود اعتبار بسیار زیاد بررسی ها و رده بندی DxO Mark ممکن است برخی از کاربران تست های انجام شده توسط کاربران عادی در شرایط واقعی و روزمره را مرجع مهم تری برای تعیین کیفیت یک دوربین بدانند.

  • mindreader
    mindreader | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷


    گوشی خیلی خوبیه مخصوصا برای علاقه مندان به عکاسی
    اگر دوست دارید یه گوشی خیلی خوب داشته باشید که از نظر آنتن دهی بی نظیر
    و از نظر عکاسی یکی از بهترینا باشه این گوشی گزینه ی خوبیه هواوی با این گوشی مرز قدرت دوربین گوشی رو کیلومتری جابجا کرد سامسونگ و بقیه حالا حالا باس خاک بخورن تا به سه دوربینی پر قدرت برسن پی ۲۰ پرو هواوی می‌تواند تصاویری با حساسیت نورسنجی ISO ۱۰۲,۴۰۰ به ثبت برساند. مطمئن هستیم هواوی تمامی تلاش خود را انجام خواهد داد تا دوربین پرچم‌دار جدیدش، تصاویری با نویز کم به ثبت برساند؛ جدا از حساسیت نورسنجی بالا، اندازه پیکسلی و اندازه سنسورهای دوربین نیز باعث خواهد شد این گوشی در زمینه عکاسی در محیط‌های کم‌نور عملکرد خیره‌کننده‌ای خواهد داشته باشد.
    پردازنده گرافیکی 12 هسته ایی که هیچ حرفی برا هیچ بازی نمیذاره
    به نظرم سامسونگ وقتش رو با لنز های خودکار تلف نکنه چون دیگه کاربردی نداره
    هر کی این گوشی دستش باشه ابر قدرت تمام گوشی ها رو دستش گرفته
    پول رو حلال وار میدی به قدرت و امکانات و کیفیت نه به ببرند و نام و مشهوریت یه کمپانی پوز تمام رقبا رو زده اگ همینو سامسونگ یا اپل میزدن 10 میلیون پول میگرفتن هواوی عالی عالی تو خریدش شک نکنید

  • mindreader
    mindreader | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می¬‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می¬‌کند. نکته عجیب و جالب درباره‌ی این گوشی وجود سه دوربین در پشت گوشی است. سه دوربین که در یکی سنسور 40 مگاپیکسلی، در دومی سنسور 20 مگاپیکسلی و در دیگری 8 مگاپیکسل است. دوربین سلفی هم به یک سنسور 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین‌ها تصاویر بی‌نقص و فوق‌العاده‌ی ثبت می‌کنند و انگار برای رقابت با آیفون 10 ساخته شده است. قابلیت اتصال به شبکه¬‌های 4G با سرعت بالا، بلوتوث نسخه¬‌ی 4.2، نسخه¬‌ی 8.1 از اندروید و از همه مهم‌تر همچنان وجود کلید خانه که به نظر هوآوی هنوز هم به آن نیاز هست، از دیگر ویژگی¬‌های جدید این گوشی هستند. از نظر سخت¬‌افزاری هم این گوشی از تراشه¬‌ی جدید HiSilicon Kirin 970 بهره می‌¬برد که در آن پردازنده‌¬ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت¬‌های جدید که هوآوی این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. P20 Pro جدیدترین گوشی هوآوی است که شباهت بسیار زیادی به آیفون 10 دارد.

  • mindreader
    mindreader | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    هوآوی اخیرا گوشی‌ای را طراحی کرده که شاید بتوان آن را نسخه‌ی بدل آیفون ۱۰ نامید. بسیاری از قسمت¬‌های P20 Pro، دست‌خوش تغییرات بزرگی شده‌¬ که می‌تواند طرف¬داران هوآوی را هیجان¬‌زده کند و جدیدترین گوشی هوآوی را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است. نمایشگری که با پنل¬ OLED ساخته‌شده و فناوری به‌کاررفته در آن AMOLED است. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های قبلی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.1اینچی‌اش، حدود 408 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. این اولین‌بار است که در گوشی‌های هوآوی نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار لبه¬‌های براق قاب اصلی، جلوه¬‌ای لوکس به هوآوی P20 Pro بخشیده است. قاب پشتی هم براق است. این بدنه¬‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد و همچنین با وجود دارابودن گواهینامه‌ی IP67، به مدت نیم ساعت و تا عمق یک متر دربرابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. ویژگی دیگر مجهزشدن P20 Pro به حسگر اثرانگشت است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی