ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی The Room Old Sins؛ خانه عروسکی

The Room Old Sins روند ساده ای دارد: یک معما را حل می کنید، «آهان» را با کشیدن الف وسطش به زبان می آورید، به سراغ معمای بعدی می روید و دوباره همین کلمه را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

The Room Old Sins روند ساده ای دارد: یک معما را حل می کنید، «آهان» را با کشیدن الف وسطش به زبان می آورید، به سراغ معمای بعدی می روید و دوباره همین کلمه را می گویید. چرخه ای که تا پایان هم تکرار می شود. اینکه سری The Room و در راس آن ها قسمت جدید همیشه توانسته یکی از بهترین های اسمارت فون ها باشد به خاطر همین صوتی است که بعد از حل هر پازل می گویید.

Old Sins معماهای درگیر کننده ای دارد، بدون صحنه های کلیشه ای فضای وهم آور دنیایش را به تصویر می کشد و با داستان تاریک ترش تا پایان کنجکاوتان می کند

معماها در عین آنکه پیچیدگی و گستردگی لازم را دارند اما هیچوقت غیر منطقی نمی شوند. در واقع همه چیز پیش روی تان قرار گرفته و اگر کمی دقت کنید، می توانید به جواب برسید. استودیوی Fireproof Games همیشه برای ساخت عناوین The Room سعی کرده به این اصل پایبند باشد و در The Room Old Sins آن ها اوج توانایی هایشان را نشان می دهند.

اینکه در چهار قسمت از یک فرمول خاص استفاده کنید و باز نتیجه بگیرید، کار ساده ای نیست. با این حال Fireproof Games در هر قسمت با گسترش المان های عناوین قبلی و پرداخت به معماهای متفاوت، یک تجربه آشنا اما همچنان سرگرم کننده و جذاب را ارائه داد و برای قسمت جدید باز همین روند پیشرفت را میبینیم.

دانلود The Room Old Sins
گم شدن ناگهانی یک مهندس و همسرش، شخصیت اصلی داستان را به جستجوی آن ها ترغیب می کند. تمام داستان پیرامون یافتن این دو فرد می چرخد و بازی با نوشته هایی، اتفاقاتی که برای شان افتاده را می گوید.

The Room Old Sins اگرچه عنوانی متمرکزتر از قسمت های قبلی به شمار می رود و دیگر خبری از وجود اتاق های فراوان نیست ولی سازنده در عین کوچک تر کردن محیط ها توانسته به بهترین حالت ممکن از عناصر دنیای ساخته اش استفاده نموده و آن ها را با معماها ترکیب کند. در بعضی بخش ها، قسمت هایی از اجسام در حل پازل ها نقش دارند که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید.

نکته مهم تر ارتباط خوب معماها با یکدیگر است. هر پازل خودش قسمتی از یک پازل بزرگ تر به حساب می آید و پشت تمام شان، منطق کافی وجود دارد. کوچک تر شدن محیط The Room Old Sins نسبت به برادران بزرگترش نیز باعث شده تا گاهی اوقات مجبور باشید برای حل معمایی، به محیط دیگر رفته و آنجا وسیله مورد نیاز را با انجام کارهایی به دست بیاورید.

معرفی The Room Old Sins
تقریبا همه چیز در یک خانه عروسکی اتفاق می افتد. عجیب است، نه؟

ویژگی که نه تنها ارتباط بین معماها را بیشتر کرده بلکه موجب گشته تا فضای کمتر محیط در مقایسه با عناوین پیشین جای آنکه به بازی صدمه بزند، یک برگ برنده برای The Room Old Sins باشد. همانند قسمت های گذشته، معماها بار دیگر بر اساس «تعامل بازیکن با اجسام» ساخته شده اند.

The Room همیشه به خاطر استفاده درست از ویژگی های صفحات لمسی معروف بوده است. با وجود اینکه این سری زیرمجموعه سبک اشاره و کلیک (Point & Click) به شمار می رود ولی در اینجا خود بازیکن با جسم ها تعامل دارد. مثلا یک کیف را در نظر بگیرید، معمولا در بازی های مشابه شما با کلیک روی آن محتویات داخل را میبینید.

The Room Old Sins
The Room Old Sins یک مشکل بزرگ دارد: کوتاه است.

در حالی که سری The Room اینگونه نیست؛ باید با انگشت زیپ را باز کرده و با دستان تان درون کیف را ببینید. کیف یک مثال ساده از بازی بود و در تک تک لحظه ها، این نوع تعامل بین بازیکن و محیط را خیلی زیاد میبینید. همین مسئله باعث شده تا بازی برخلاف بعضی رقیبانش زود مخاطب را خسته نکند. ویژگی مثبتی که در مانیومنت ولی هم دیدیم.

به لطف مدل سازی سه بعدی دقیق تر محیط و اشیا در Old Sins، این تعامل را بهتر از همیشه میبینیم و اکنون بیشتر از گذشته خودتان را درگیر در ماجراجویی بازی میبینید. تمام این ویژگی ها و پیشرفت ها دست به دست هم داده اند تا Old Sins معماهای درگیر کننده ای داشته باشد، بدون صحنه های کلیشه ای فضای وهم آور دنیایش را به تصویر می کشد و با داستان تاریک ترش تا پایان کنجکاوتان کند.

The Room: Old Sins

The Room: Old Sins

سازنده: Fireproof Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 778/1100 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی