ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز دیفندر
تکنولوژی

مایکروسافت افزونه آنتی‌ویروس خود را برای گوگل کروم منتشر کرد

مایکروسافت در راستای ارتقای امنیت کاربرانی که از گوگل کروم برای گشت و گذار در وب استفاده می‌کنند، به‌ تازگی افزونه ای برای این مرورگر منتشر کرده است. افزونه کروم «ویندوز دیفندر» آمده که امنیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۲

مایکروسافت در راستای ارتقای امنیت کاربرانی که از گوگل کروم برای گشت و گذار در وب استفاده می‌کنند، به‌ تازگی افزونه ای برای این مرورگر منتشر کرده است. افزونه کروم «ویندوز دیفندر» آمده که امنیت گوگل کروم در مرور وبسایت‌ها را برایتان تضمین کند.

این افزونه شامل فهرستی از آدرس‌های اینترنتی مشکوک به بدافزار است که پس از نصب آن، همگی در کروم مسدود می‌شوند. به صورت دقیق‌تر، هدف از توسعه این افزونه جلوگیری از بارگذاری بدافزارها در رایانه‌ها و پیشگیری از باز شدن ایمیل‌های فیشینگ توسط کاربران است.

مایکروسافت در حالی این افزونه را منتشر کرده که خود گوگل هم برای حفاظت کاربران از لینک‌های مخرب، تمهیدات امنیتی خاص خود را دارد. با این حساب، با نصب افزونه ویندوز دیفندر امنیت مرور وب را دو چندان خواهید کرد.

به ادعای توسعه‌دهندگان، افزونه ویندوز دیفندر در 99 درصد مواقع می‌تواند شما را در برابر صفحات فیشینگ محافظت کند، که این مقدار در فایرفاکس 87 و 70 درصد بوده. اگر می‌خواهید صحت این ادعا را بررسی کنید، قادر هستید همین حالا این افزونه را از فروشگاه تحت وب کروم دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی