ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدلی مخصوص از موبایل وان پلاس 6 با تم «انتقامجویان» در راه است

کمپانی وان پلاس اخیراً تایید کرده که در یک همکاری تازه با مارول، مدلی مخصوص از موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 را با تم «انتقامجویان - Avengers» عرضه خواهد کرد. این مدل از وان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

کمپانی وان پلاس اخیراً تایید کرده که در یک همکاری تازه با مارول، مدلی مخصوص از موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 را با تم «انتقامجویان - Avengers» عرضه خواهد کرد. این مدل از وان پلاس 6 احتمالاً در انحصار بازار هند خواهد بود؛ درست مانند مدلی مخصوص از وان پلاس 5T که با تم استار وارز در این کشور عرضه شد.

وان پلاس در بیانیه اخیر خود می گوید: «همکاری وان پلاس با استودیوی های مارول نشان دهنده عشق و حمایت جاودانی است که آنها طی سال های اخیر و با هدف دستیابی به ابداعات نوآورانه در تکنولوژی موبایل از جامعه خود دریافت کرده اند.»

گفتنی است که در بخشی از این بیانیه، وان پلاس اشاره کرده که این همکاری تازه، گامی مهم برای ارتباط سازنده تر با شعبه هند کمپانی دیزنی است و به همین خاطر، احتمال دارد که چینی ها برای همکاری های مشابه در آینده دور یا نزدیک برنامه ریزی کرده باشند.

در حال حاضر تصویر واضحی از نسخه Avengers موبایل وان پلاس 6 منتشر نشده و دلیل این موضوع، به عدم معرفی رسمی خود این موبایل ارتباط دارد. با این حال می دانیم که باید منتشر اسمارت فونی مجهز به اسنپدراگون 845 و بهره مند از بریدگی نمایشگر باشیم. گفتنی است که فیلم مورد انتظار مارول، یعنی Avengers: Infinity War اندکی بیش از یک هفته دیگر در سینماهای جهان به اکران در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کامیاب
    کامیاب | ۳۰ فروردین ۱۳۹۷

    نمیشه یه بیوه سیاهشو بسازین ؟:))

مطالب پیشنهادی