ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از قسمت جدید Serious Sam رونمایی شد [تماشا کنید]

استودیو کروتیم، خالق فرنچایز خاطره انگیز سریوس سم از جدیدترین قسمت این مجموعه با نام Serious Sam 4: Planet Badass رونمایی کرد. همرمان با معرفی بازی، تیزر کوتاهی از این عنوان منتشر شده که سم ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

استودیو کروتیم، خالق فرنچایز خاطره انگیز سریوس سم از جدیدترین قسمت این مجموعه با نام Serious Sam 4: Planet Badass رونمایی کرد.

همرمان با معرفی بازی، تیزر کوتاهی از این عنوان منتشر شده که سم را روی موتور سیکلتی نشان می دهد. سم در ابتدا یکی از دشمنان همیشگی خود را به راحتی نابود می کند اما با پیشروی در جاده، ناگهان با سیل عظیمی از آن ها روبرو می شود.

طی چندسال اخیر، استودیو کروتیم بازی های متعددی را منتشر کرده اما خبری از قسمت جدید سریوس سم نبود. قرار است طی رویداد E3 2018 جزییات بیشتری از این بازی منتشر شود.

زمزه های ساخت بازی Serious Sam 4: Planet Badass از سال 2013 به گوش می رسید. تا کنون سه قسمت اصلی و چند نسخه جانبی از این فرنچایز منتشر شده است.

قسمت سوم Serious Sam سال 2011 برای پی سی و بعد از مدتی برای کنسول های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. این بازی در زمان عرضه با واکنش های مثبتی از سمت منتقدان و طرفداران همیشگی این فرنچایز روبرو شد. البته سال گذشته یک نسخه فرعی از این سری با نام Serious Sam VR: The Last Hope با محوریت فناوری واقعیت مجازی برای پی سی عرضه شد.

سری سریوس سم بیشتر به خاطر مبارزات سریع، اسلحه های متنوع و دشمنان عجیب و غریبی که در مراحل مختلف با آن ها روبرو می شویم، شناخته شده است. یکی از دشمنان شناخته شده سم در این سری، عقرب قرمزی بود که در صورت تهیه نسخه غیرقانونی بازی، به شما حمله می کرد و امکان مرگ آن وجود نداشت.

در شرایطی که احتمال حذف بخش داستانی از جدیدترین قسمت کال او دیوتی وجود دارد و ممکن است شاهد حالت بتل رویال در این بازی و نسخه جدید بتلفیلد باشیم، باید منتظر ماند و دید عنوان کلاسیکی همچون قسمت چهارم سریوس سم چه جایگاهی بین طرفداران بازی های اکشن امروزی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • yosof
    yosof | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    نسخه قبلیش که کاملا ماسونی و آپوکالیپسی بود
    اینم‌سند،که باز یه عده نگن شما توهم زدین و...
    http://yon.ir/60mIS

  • Tiger
    Tiger | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    فوق العاده است،یکی از بهترین خبرهایی بود که شنیدم،با اینکه 25 سال سنمهه ولی هنوزم عاشق بازی سام جدی هستم،بی صبرانه منتظر دانلود بازی اش هستم...

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    نسخه یکش رو از ۶ سالگی تا همین پارسال با پدرم بازی میکردیم،شاید صد بار غول اخرشو تا حالا کشتیم?بچه دار شدین باش کامپیوتر بازی کنید چون تا اخر عمرش در ذهنش میمونه و کیف میکنه?

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    عجب گرافیکی به دست اورده. فکر کنم موتور بازی سازیش رو کلا تغییر دادن. احتمالا از چیزی مثل unreal engine استفاده شده

    • شایان کرمی
      شایان کرمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

      موتور بازی Serious Engine نام داره و چند سالی میشه که استودیو کروتیم داره روش کار می کنه.

مطالب پیشنهادی