ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات iSoundBot؛ به دنبال صدای دلنشین موسیقی

تا حالا برایتان پیش آمده که یک موسیقی یا ترانه زیبا را بشنوید و هیچ چیزی در مورد آن ندانید؟ مسلما این اتفاقی است که برای بسیاری از ما رخ داده و آخر هم نتوانسته ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۰

تا حالا برایتان پیش آمده که یک موسیقی یا ترانه زیبا را بشنوید و هیچ چیزی در مورد آن ندانید؟ مسلما این اتفاقی است که برای بسیاری از ما رخ داده و آخر هم نتوانسته ایم بفهمیم که آن اثر متعلق به کیست. اما شاید شنیده باشید که می شود با یک سری سرویس خاص، آهنگ ها را شناسایی کرد و اطلاعات مربوط به آن ها را به دست آورد.

از طرفی، با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف از جمله شناسایی موسیقی یا ترانه ای خاص را راحت تر می کنند.

به همین منظور، امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام برای تان از رباتی به نام iSoundBot می گوییم که می توانید با استفاده از آن، یک آهنگ خاص را شناسایی کنید و اطلاعات مربوط به آن را به دست آورید.

iSoundBot

iSoundBot در یک کلام ربات به شدت ساده ای است که می تواند از طریق شنیدن صدای یک موسیقی، آن را شناسایی کند و در مورد آن هر چه می داند را ارائه دهد. انصفا این کار را هم سریع، بی دردسر و موفق انجام می دهد و به هیچ وجه کاربر را حین استفاده اذیت نمی کند.

نحوه کار کردن با آن نیز راحت است و فقط کافیست پس از ورود به صفحه ربات، صدای موسیقی مورد نظر را ضبط کنید و برایش بفرستید. با این کار، عملیات شناسایی iSoundBot آغاز می شود و در کسری از ثانیه اطلاعاتی از جمله نام خواننده، نام ترانه، تاریخ انتشار و میزان محبوبیت آن را در اختیارتان قرار می دهد.

جالب اینجاست که iSoundBot لینک اسپاتیفای و یوتوب آهنگ شناسایی شده را هم در اختیارتان می گذارد تا بتوانید راحت تر آن را پیدا و گوش کنید. علاوه بر این ها، iSoundBot چند موزیک مشابه را هم به شما پیشنهاد می دهد که اگر دوست داشته باشید می توانید به سراغ آن ها هم بروید.

در کل iSoundBot ربات خوبی است و کارش را درست و دقیق انجام می دهد و می توان از آن برای پیدا کردن آهنگ هایی که هیچ چیز خاصی از آن ها نمی دانیم، کمک گرفت.همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    مرسی عالیه.

  • morteza_n
    morteza_n | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷

    عاقا این ببو واسه ما هیچی پیدا نکرد. از قرص کمر بهنام بانی و هوروش بند و فرزاد فرزین گرفته تا هوشمند عقیلی واسش پخش کردم فقط میگه متاسفم دوباره امتحان کن

مطالب پیشنهادی