ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از هواپیما تا ماشین؛ با نحوه تغییر وسایل نقلیه در بازی The Crew 2 آشنا شوید [تماشا کنید]

به تازگی دو تریلر جدید از بازی The Crew 2 منتشر شده اند که نحوه تغییر وسایل نقلیه و 12 دقیقه از گیم پلی این بازی را به نمایش می گذارند. در این عنوان جهان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

به تازگی دو تریلر جدید از بازی The Crew 2 منتشر شده اند که نحوه تغییر وسایل نقلیه و 12 دقیقه از گیم پلی این بازی را به نمایش می گذارند.

در این عنوان جهان باز که به گفته سازندگانش در یوبیسافت، دنیای آن وسعت زیادی دارد، می توانید در هر لحظه وسیله نقلیه خودتان را به سرعت تغییر دهید و این کار با سرعت بالایی انجام خواهد شد. برای مثال، وقتی با هواپیمای تک سرنشین در حال پرواز کردن هستید، با گرفتن یک دکمه می توانید کنترل اتوموبیل خودتان را در دست بگیرید.

نکته جالب در مورد این جابجایی به این شکل است که در صورتی که روی آسمان تصمیم به استفاده از اتوموبیل خود بگیرید، بازی از روی زمین ادامه پیدا نخواهد کرد و در همان ارتفاع چند صدمتری، کنترل ماشین تا لحظه رسیدن به زمین را هم بر عهده خواهید گرفت. بدون شک این موضوع باعث به وجود آمدن صحنه های جالبی در بازی خواهد شد.

جدا از نمایش نحوه تغییر وسایل نقلیه، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی منتشر شده است. در این ویدیو، وسعت و جزییات بالای محیط، تغییر چرخه روز و شب و در نهایت نحوه کنترل وسایل نقلیه مختلف نمایش داده می شوند.

قسمت اول این سری در سال 2014 برای پی سی و کنسول های نسل پیش و نسل جاری عرضه شد. با وجود وسعت بالای بازی، The Crew در هنگام عرضه با واکنش متوسطی از سمت منتقدان روبرو شد. بعدها یوبیسافت با انتشار به روزرسانی های متعدد، وضعیت این بازی را بهبود بخشید.

در بازی The Crew 2 با لیست بلندی از اتوموبیل ها، قایق ها، موتورسیکلت و حتی هواپیماها روبرو خواهید بود. این عنوان در تاریخ 8 تیر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. هم اکنون امکان ثبت نام در نسخه بتای بازی وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی